KupBilecik
mało fanów - dopisz się
0
wydarzeń
|
|
?
średnia ocena
W dzisiejszych czasach na każdym szkoleniu sprzedażowym mówi się żeby pytania rozmawiać z Klientem, jednak czy tak się dzieje. Czy prowadząc rozmowę handlowa zadajemy pytania? Jeśli zadajemy to jakie? Czy dajemy Klientowi przestrzeń na to by nam odpowiedział? Czemu pytania są takie ? Czy nie jest tak ze pytania nam zrozumieć świat Klienta Trzeba zbudować relację, poznać prawdziwą potrzebę jaką ma Klient. W trakcie warsztatu uczestnicy dowiedzą się jak budować relację z klientem. Poznają metody odnajdywania prawdziwych potrzeb Klienta i budowania na nich sprzedaży. Poznają zagrożenia w zadawaniu pytań sprzedaży i przećwiczą, jak się zachować w sytuacji oporu przed nimi. Podczas warsztatu, przypomnimy sobie czym jest sprzedaż, postawimy się w roli Klienta i określimy, czego my, jako Klienci potrzebujemy na spotkaniu biznesowym. Nazwiemy też sytuacje, w której nie kupujemy i co powoduje, że spotkanie nie kończy się sprzedażą. Powiemy i przepracujemy sobie czym jest sprzedaż dzisiaj. W tym szkoleniu nie zobaczysz slajdów z Powerpoint, bo my pracować na grywalizacji zadaniach i ćwiczeniach. Zastosujemy dużo gier i oraz dyskusji, wszystko po to by jak najaktywniej i efektywniej czas.
Brak aktualnie wydarzeń pasujących do tego zapytania!
X
Chcesz, abyśmy powiadamiali Cię o nowych wydarzeniach Szkolenie - Pytania w sprzedaży - StrefaKreatywna Andrzej Misiewicz w Twojej okolicy?
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!
Twoję imię
Miejscowość
Adres mailowy
Numer telefonu +48
© 2011 - 2024 dla KupBilecik.pl - internetowy system biletowy. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zdobywaj wejściówki i śledź nasze profile
Facebook » Instagram »
Alert biletowy
Dodaj swój email lub telefon »
ZARZĄDZANIE COOKIES