KupBilecik

Beat&Bass Festival Warsztaty i Koncerty Day Pass - upoważnia do wstępu na koncerty i warsztaty w dniu 20.05.2017

20 maja 2017 o godz. 11:00

Wrocław

- woj. Dolnośląskie

Kino Nowe Horyzonty, Kazimierza Wielkiego 19a-21

To wydarzenie już się odbyło!
Godz. 19:00
Jaromír Honzák - Face of BASS

Jaromír Honzák - kontrabas
Michal Nejtek - klawisze, sample
Marcel Bárta - klarnet basowy, saksofon sopranowy
Marek Urbánek - perkusja

Zespół powstał w 2006 roku jako trio z Beatą Hlavenkova grającą na klawiszach. Muzyczną ideą przewodnią było odrzucenie stylistycznych restrykcji, programowa otwartość pozbawiona uprzedzeń w kierunku różnych stylów muzycznych. Jakiś czas później Beata opuściła zespół na rzecz swoich własnych projektów, zastąpił ją Michał Nejtek. W tym samym czasie zespół stał się kwartetem potwierdzając tym samym zmianę brzmienia. Muzyczne credo nie uległo jednak zmianie, muzycy nie ukrywają swojego zamiłowania do elektroniki, drum & bassu, Erica Dolphy'ego czy ABBY; piękno muzyki wymyka się ograniczeniom i definicjom stylów.
Oryginalna muzyka skomponowana przez członków zespołu. Antena dostrojona do odbierania fal z zewnętrznej jak i wewnętrznej przestrzeni. Odsłonięta twarz...


Godz. 20:15
Jakub Olejnik - The Simple Path

Jakub Olejnik - kontrabas
Tomasz Pruchnicki - saksofon
Mateusz Maniak - perkusja

The Simple Path to najnowszy, autorski projekt kontrabasisty i gitarzysty basowego, Jakuba Olejnika. Znany ze współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny jazzowej Jakub Olejnik stworzył autorskie trio do którego zaprosił znakomitych muzyków, saksofonistę, Tomasza Pruchnickiego oraz perkusistę, Mateusza Maniaka.
Powstało pełne energii trio stanowiące wypadkową wrażliwości oraz temperamentów tworzących ją artystów.
Muzyka tria wyrasta z jazzowej tradycji, jednak muzycy nie boją się zapożyczeń, sięgają po motywy oraz środki wyrazu typowe dla muzyki klasycznej, czy etnicznej. W utworach granych przez trio znajdziemy mocne beaty, jazzowy groove piękne, liryczne motywy oraz pełne ekspresji improwizacje, jest w niej lekkość i zabawa formą. Ciekawe aranżacje, zmiany klimatu, swobodne przemieszczanie się po muzycznych stylach, w połączeniu z odniesieniami do literatury tworzą niepowtarzalny klimat, a grane tematy są jedynie pretekstem dla daleko idących muzycznej eksploracji.

Godz:21:30
Renaud Garcia-Fons - SOLO Martyna

« One Thousand and one voices of the double bass »

In this  SOLO,  Renaud Garcia-Fons sings a beautiful love song for his instrument by drawing inspiration from the music that comprises his world of ten recordings, coming from other times (Marcevol, Hacia Compostella) and other places around the vast Mediterranean (Jeyhounabad, Kalimbass).
Alone with his instrument (and some loops made only with bass sounds), he pushes the boundaries of an already immense technique, and unfolds a song of breathtaking beauty.
Renaud Garcia-Fons, avoiding a fall into the trap of virtuosity, our man has created a tour de force in building a world of musical
strokes both bold and fine, and lyrically warm.
CONCERTS
"When is a double bass not a double bass? When it's the five-string instrument played by the French-Spanish virtuoso Renaud Garcia-Fons. The extra string means that as well as rhythmic propulsion at the low end, he can create sounds close to a viola's." - John BUNGEY - THE TIMES

"Even silence is impressive with Renaud Garcia-Fons" -  LE MONDE

"Garcia-Fons takes double bass playing beyond virtuosity. An apparently placid man 
of modest demeanour who occasionally looks out at the audience as if concerned 
that his efforts may have offended, he uses his instrument as if to express a
repressed flamboyance and an inner turmoil that comes through in biting bowed 
Melodies." -  Rob Adams - SCOTLAND HERALD (Linea del Sur - East Neuk Festival)

"We were so keen on what we'd heard, we begged the bassist back for three
encores." - LONDON JAZZ NEWS (Solo in Valamar jazz Fest - Croatia)

Renaud Garcia-Fons simply has no limits - JESURALEM POST  (Arcoluz

"The music sometimes needs no explanation. And last night was real music" - EL COREO DE ANDALUCIA (Concert avec Dorantes - Biennale Flamenco de Seville

"He's in a position to unite nations of music lovers"  - AllAboutJazz.com




 
RENAUD GARCIA-FONS « SOLO »

Renaud Garcia-Fons : Pięciostrunowy kontrabas / Elektroniczne basowe loopy

<< Tysiąc i jeden brzmień kontrabasu >>

Swoim występem Renaud Garcia-Fons odda miłosny hołd swojemu wybranemu instrumentowi czerpiąc inspirację z bogatej kolekcji dziesięciu autorskich albumów zanurzonych w innych czasach (Marcevol, Hacia Compostella) i innych miejscach wokół rozległego Śródziemiomorza (Jeyhounabad, Kalimbass).

Sam na sam z instrumentem (któremu towarzyszyć będą jedynie basowe loopy) poszerzy horyzont i tak już niebagatelnej wirtuozerii technicznej kreując kompozycje o nieprzeciętnej urodzie.

Renaud Garcia-Fons unikając pułapki pustej wirtuozerii maluje muzyczny pejzaż odważnymi, wyrafinowanymi i zarazem ciepłymi pociągnięciami smyczka. 

Koncerty

"Kiedy kontrabas przestaje być kontrabasem? W momencie, w którym jest on pięciostrunowym instrumentem w rękach francusko-hiszpańskiego wirtuoza Renauda Garcii-Fonsa. Ta dodatkowa struna oznacza rytmiczny napęd w niskich rejestrach tworząc dźwięk zbliżony do altówki"  - John BUNGEY - THE TIMES

"Nawet cisza jest imponująca z Renaudem Garią-Fonsem" - LE MONDE

"Garcia-Fons winduje kontrabas ponad granice wirtuozerii. Ten pozornie spokojny, skromny człowiek o łagodnym usposobieniu czasami spogląda w kierunku publiczności jakby obawiając się, czy przypadkiem jego muzyczne wysiłki nikogo nie obrażają, używa swojego instrumentu aby wyrażać tłumioną energię i wewnętrzny zgiełk, który objawia się w ostrych smyczkowych melodiach" -  Rob Adams - SCOTLAND HERALD (Linea del Sur - East Neuk Festival)

"Byliśmy tak zachwyceni tym, co usłyszeliśmy, że ubłagaliśmy basistę o trzy kolejne bisy"  LONDON JAZZ NEWS (Solo in Valamar jazz Fest - Croatia)

"Muzyka Renaud Garcii-Fonsa po prostu nie ma granic" - JESURALEM POST  (Arcoluz)

"Muzyka czasami nie potrzebuje żadnych wyjaśnień. Ubiegłej nocy byliśmy świadkami prawdziwej muzyki" - EL COREO DE ANDALUCIA (Concert avec Dorantes - Biennale Flamenco de Seville)

"Garcia-Fons zajmuje pozycję, z której jest w stanie jednoczyć całe narody melomanów" - AllAboutJazz.com 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaromír Honzák - Face of BASS

Jaromír Honzák - double bass
Michal Nejtek - keyboards, samples
Marcel Bárta - bass clarinet, soprano saxophone
Marek Urbánek - drums

The band was born in 2006 as a trio with Beata Hlavenková at the keyboards. The idea was to dissmis any style restrictions and programmatically open inspiration without prejudice towards completely different genres. Later Beata left the band in favor to her own projects and Michal Nejtek took her place. At the same time the band becomes a quartet, to confirm the change in the sound. The musical direction remains, though: The musicians are not hiding their fondness for electronics, drum&bass, Eric Dolphy or ABBA: the beauty in music is not style-dependent.
Original music composed by the members of the group. Antenna tuned to receive waves from both outer and inner space. An unveiled face......

----------------------------


Jakub Olejnik - The Simple Path

Jakub Olejnik - double bass
Tomasz Pruchnicki - saxophone
Mateusz Maniak - percussion

The Simple Path is a brand new musical project from double bass and bass player - Jakub Olejnik who is known for collaborations with many prominent Polish jazz players. Jakub Olejnik created a unique trio to which he invited great musicians - saxophone player Tomasz Pruchnicki and a drummer Mateusz Maniak. The result is an energetic trio that combines artists' sensitivities and temperaments.
The music of the trio is soaked in jazz tradition, nonetheless these jazzmen are not afraid to draw their inspirations from classical or ethnic music. In their compositions we can easily distinguish strong beats, jazz groove, beautiful and lyrical motifs as well as expressive improvisations. A unique blend of lightness and creative approach to musical styles. Interesting arrangements, changes of tones, skillful passages through a variety of musical genres, combined with many literary references makes for an incredible ambience; performed themes are merely a pretext for far-reaching musical exploration.

Renaud Garcia-Fons « SOLO »



Renaud Garcia-Fons: Five strings double bass / Bass Electronic Loops

« One Thousand and one voices of the double bass »

In this SOLO, Renaud Garcia-Fons sings a beautiful love song for his instrument by drawing inspiration from the music that comprises his world of ten recordings, coming from other times (Marcevol, Hacia Compostella) and other places around the vast Mediterranean (Jeyhounabad, Kalimbass).
Alone with his instrument (and some loops made only with bass sounds), he pushes the boundaries of an already immense technique, and unfolds a song of breathtaking beauty.
Renaud Garcia-Fons, avoiding a fall into the trap of virtuosity, our man has created a tour de force in building a world of musical
strokes both bold and fine, and lyrically warm.
CONCERTS
"When is a double bass not a double bass? When it's the five-string instrument played by the French-Spanish virtuoso Renaud Garcia-Fons. The extra string means that as well as rhythmic propulsion at the low end, he can create sounds close to a viola's." - John BUNGEY - THE TIMES

"Even silence is impressive with Renaud Garcia-Fons" - LE MONDE

"Garcia-Fons takes double bass playing beyond virtuosity. An apparently placid man
of modest demeanour who occasionally looks out at the audience as if concerned that his efforts may have offended, he uses his instrument as if to express a repressed flamboyance and an inner turmoil that comes through in biting bowed Melodies." - Rob Adams - SCOTLAND HERALD (Linea del Sur - East Neuk Festival)

"We were so keen on what we'd heard, we begged the bassist back for three
encores." - LONDON JAZZ NEWS (Solo in Valamar jazz Fest - Croatia)

Renaud Garcia-Fons simply has no limits - JESURALEM POST (Arcoluz

"The music sometimes needs no explanation. And last night was real music" - EL COREO DE ANDALUCIA (Concert avec Dorantes - Biennale Flamenco de Seville

"He's in a position to unite nations of music lovers" - AllAboutJazz.com
Sprzedaż biletów na to wydarzenie została już zakończona!
Aby nie przegapić kolejnego występu tego artysty, aktywuj koniecznie Alert Fana!
Subskrybuj alerty i zamawiaj bilety przed innymi
Darmowy alert mailowy wydarzeń z okolicy!
Darmowy alert SMS wydarzeń z okolicy!
+48
Zobacz inne wydarzenia z okolicy
19 maja 2024
godz. 18:30

Spektakl komediowy

19 maja 2024 o godz. 18:30
13 września 2024
godz. 17:30

Alibi od zaraz

13 września 2024 o godz. 17:30
24 września 2024
godz. 19:30

SYMFONIA CZTERECH STRON ŚWIATA

24 września 2024 o godz. 19:30
13 października 2024
godz. 18:00

Przezabawna farsa w gwiazdorskiej obsadzie! Kontynuacja wielkiego hitu teatralnego!

13 października 2024 o godz. 18:00
25 maja 2024
godz. 20:00

Gorący spektakl w gwiazdorskiej obsadzie

25 maja 2024 o godz. 20:00
8 czerwca 2024
godz. 17:00

Wyjątkowy prezent

8 czerwca 2024 o godz. 17:00
18 maja 2024
godz. 12:30

Strażak Sam Na Żywo: Przygoda na Biwaku

18 maja 2024 o godz. 12:30
30 kwietnia 2024
godz. 19:00

Gitarowe Riffy i Solówki Wszech Czasów przed Gitarowym Rekordem Świata 2024!

30 kwietnia 2024 o godz. 19:00
X
Chcesz, abyśmy powiadamiali Cię o nowych wydarzeniach Bass & Beat Festival Karnety w Twojej okolicy?
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!
Twoję imię
Miejscowość
Adres mailowy
Numer telefonu +48
© 2011 - 2024 dla KupBilecik.pl - internetowy system biletowy. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zdobywaj wejściówki i śledź nasze profile
Facebook » Instagram »
Alert biletowy
Dodaj swój email lub telefon »
ZARZĄDZANIE COOKIES