KupBilecik.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej
Szkolenia i warsztaty - Witalni

Witalni: Szkolenie - Obsługa Trudnego Klienta (8h) - Katarzyna Ujek

12 grudnia 2018 o godz. 09:00

Sprzedaż trwa do: 12 grudnia 2018 o godz. 08:00

ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 311, Wrocław - mapa »

Dostępność: mniej niż 20 biletów
Ceny biletów: 849 PLN
Serdecznie zapraszamy do udziału w całodniowych warsztatach z zakresu obsługi trudnego klienta. Na szkoleniu uzyskasz odpowiedź na m.in na poniższe pytania: Dlaczego trudny klient może powodować stres? Jak zachować się w nieprzyjemnych i stresujących sytuacjach? Jak skutecznie zarządzać emocjami?

Szczegółowy harmonogram wydarzenia:
2018-12-12 | 09:30 | 10:30 | JAKOŚĆ I STANDARDY W OBSŁUDZE KLIENTA
2018-12-12 | 10:30 | 12:30 | PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM - DLACZEGO WARTO O DOBRE RELACJE Z KLIENTEM DUŻO WCZEŚNIEJ NIŻ DOPIERO W SYTUACJI KRYZYSOWEJ?
2018-12-12 | 12:30 | 12:40 | PRZERWA KAWOWA
2018-12-12 | 12:40 | 13:40 | ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM
2018-12-12 | 13:40 | 14:40 | TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2018-12-12 | 14:40 | 15:10 | PRZERWA LUNCHOWA
2018-12-12 | 15:10 | 16:10 | ODPORNOŚĆ NA STRES I DYSTANS EMOCJONALNY W OBSŁUDZE KLIENTA
2018-12-12 | 16:10 | 16:20 | PRZERWA KAWOWA
2018-12-12 | 16:20 | 17:30 | ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI PROBLEMOWYCH I TECHNIKI REAKCJI NA ZASTRZEŻENIA

Trener prowadzący: Katarzyna Ujek
Trener Mentalny. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej. Posiada 8-letnią praktykę w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych, wiedzę i doświadczenie w obszarze sprzedaży i zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach sprzedażowych i menedżerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. W trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki sprzedażowe, oparte o własne, praktyczne doświadczenia. Zrealizowała ponad 1700 godzin szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego. Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności handlowców i menedżerów. Buduje autorskie programy szkoleniowe, a fundamentem jej pracy są treningi mentalne w biznesie. Uczy handlowców i menedżerów jak wytrwale dążyć do osiągania celów, łatwiej radzić sobie z wyzwaniami, trudnymi sytuacjami oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami.

Co obejmuje bilet na wydarzenie? 
- Udział w kameralnym wydarzeniu (grupy szkoleniowe max. 15 osobowe) 
- Łącznie 8h aktywnego treningu szkoleniowego (1 dzień) 
- Certyfikat ukończenia szkolenia wraz z wyszczególnieniem zdobytej wiedzy
- Komplet materiałów szkoleniowych
- Poczęstunek i przerwy kawowe oraz obiad z deserem w każdy dzień szkoleniowy w ramach biletu
- Warsztaty realizujemy w salach szkoleniowych i obiektach konferencyjnych o wysokim standardzie

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Zdobędziesz kompetencje radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem, podczas bezpośredniej obsługi klienta, jak i przez telefon pracowników
- Otrzymasz konkretne narzędzia i poznasz techniki, które umożliwią Ci podniesienie jakości i profesjonalizmu w obsłudze klientów,
- Warsztat wspomoże rozwój Twoich zachowań asertywnych wobec Klientów
Zapisz się, a otrzymasz powiadomienia o nowych wydarzeniach! i uzyskasz dostęp do najlepszych miejsc przed innymi!
Zobacz inne wydarzenia z miasta Wrocław...
31 stycznia 2019
godz. 19:00
1 opinia:
Średnia ocena: 5 / 5
30 grudnia 2018
godz. 17:00
1 opinia:
Średnia ocena: 5 / 5
19 stycznia 2019
godz. 18:00
0 opinie:
Średnia ocena: 0 / 5
29 stycznia 2019
godz. 19:30
0 opinie:
Średnia ocena: 0 / 5
16 grudnia 2018
godz. 18:00
0 opinie:
Średnia ocena: 0 / 5
13 grudnia 2018
godz. 20:00
0 opinie:
Średnia ocena: 0 / 5
31 marca 2019
godz. 19:00
239 opinii:
Średnia ocena: 4.97 / 5
15 stycznia 2019
godz. 19:00
4 opinie:
Średnia ocena: 4.25 / 5
23 marca 2019
godz. 20:30
27 opinii:
Średnia ocena: 5 / 5
2 maja 2019
godz. 15:00
0 opinie:
Średnia ocena: 0 / 5
17 listopada 2019
godz. 18:30
57 opinii:
Średnia ocena: 4.89 / 5
15 grudnia 2018
godz. 17:00
0 opinie:
Średnia ocena: 0 / 5
W związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że korzystając z tej witryny zgadzasz się na zapisywanie i przechowywanie plików cookie oraz przetwarzanie danych osobowych. Szczegółowe informacje o zakresie oraz rodzaju przetwarzanych danych znaleźć można w naszej polityce prywatności. W przypadku niewyrażania na to zgody, prosimy o zamknięcie tej strony.
Rozumiem, zamknij to okno