KupBilecik.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej

Komentarze i oceny naszych klientów

Średnia ocena: <b>4.86</b> na 5
średnia ocena to: 4.86 / 5
3102
liczba komentarzy
Komentarze dla:

Stand-up Polska

20 kwietnia 2018
Ocena: 4 na 5

pl
Robert oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Dobry występ, atmosfera i zabawa, tylko powtarzane. Wolał bym coś nowego."
19 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Dawid oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Jak zawsze wysoki poziom :) dzięki Panowie było super , polecam wszystkim "
19 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Adam oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Rewelacja. Człowiek fanta rządzi !!!!"
19 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Joanna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Gorąco polecam!!! "
18 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Tomasz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Sztos!"
18 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Adam oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny stand up. Polecam. "
18 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Konrad oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Krótko. Chłopaki rozwalił system. Zdecydowanie polecam"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Karolwojakiewicz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"polecam"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Agnieszka oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny wystep super atmosfera ! ;) obu tak dalej"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Małgorzata oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Płakbałam ze śmiechu=D"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Justyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Dużo śmiechu, fajna atmosfera, polecam!:)"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Marcin oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Super występ extra lokal. Naprawdę fajny wieczór z humorem"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Kacper oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny występ :) "
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Artur oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Polecam"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Anna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"super POLECAM!!!"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Jaroslaw oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Bartek Zalewski zdecydowanie top stand up'u w Polsce!"
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Szymon oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Piwiarnia Brzeska. Antoni w formie! Kilka razy popłakałem się ze śmiechu ;)"
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
marek oceniając napisał(a) dodatkowo:
"swietny wystep. polecam "
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Mariusz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Mistrz :)"
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Mateusz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny stand up. Polecam."
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Radosław oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny występ. Polecam!"
15 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Iwona oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Występ w Katowicach fantastyczny. Piotrek Szumowski na żywo jest rewelacyjny. Antek, jak zawsze, pozamiatał :-) Komicy z najwyższej półki. "
15 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Bartłomiej oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny stand-up! Szumowski i jego flow haha. Dąbrowski jak zwykle świetny materiał :D Polecam!"
15 kwietnia 2018
Ocena: 4 na 5

pl
Paweł oceniając napisał(a) dodatkowo:
"OK, trochę duszno"
15 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
marcin oceniając napisał(a) dodatkowo:
"fajne, warto się pofatygować"
14 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Bartosz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Chłopaki po prostu zmasakrowali :D Polecam!!!"
13 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Anna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny występ, polecam."
13 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Tomasz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Na stand up byłem pierwszy raz. Ale po wczorajszym występie stwierdzam ze nie był to ostatni. Świetna zabawa, oraz kupę śmiechu. Brawo chłopaki. "
13 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Dominika oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Płakałam ze śmiechu! Polecam!"
12 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Marlena oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Serdecznie polecam wieczory komediowe w "NiePowiem"! Świetna atmosfera i świetne występy"
12 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Łukasz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetna zabawa, a Antoni zniszczył system"
12 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Katarzyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Rewelacyjna zabawa, na pewno wybiorę się kolejny raz :)"
12 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Mac oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Byłem już na kilku(tylko) edycjach. Jasiek jest specyficznym komikiem i możliwe, że też tego wieczora coś było nie tak, ale... ale mnie absurdy bardzo śmieszą i to chyba nawet bardziej. ;) Piotrek na open-mic'u zajebista niespodziewanka(chociaż bardziej myślałem, że Lotek Tańczy albo na SORze i nie da rady ;) ). Bravo org i goście! Nie będę tu rozkminiać, jak było zajebiście... P.S. - Nie napierdalajcie tak słoikami pod siedziskami, bo wkurwia to bardzo nie tylko typa z majkiem! peace"
11 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Paweł oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Mega dobre przeżycie, byłem drugi raz i było tylko lepiej, polecam wszystkim :)"
11 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Joanna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Było zajebiście :-) Kiedy następna trasa???"
11 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Klaudia oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny występ i atmosfera, wybiorę się na kolejny! Bardzo polecam"
11 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
marek oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Dziś było wielu świetnych komików. I Robert."
11 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Patryk oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Dobra zabawa! Polecam... "
11 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Agnieszka oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Wspaniałe spędzony czas! Pan Wojtek rozbawia do łez! Pozdrawiam serdecznie!"
11 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Agnieszka oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Extra. Super OpenMic!"
9 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Magdalena oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Super !"
9 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Marcin oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny klimat,super występ,mega emocje."
9 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Marcin oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Darek dał radę!"
9 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Paweł oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Panowie było przekozacko! Mega występ! Do zobaczenia wkrótce mam nadzieję! Hej! "
8 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Jakub oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Super wieczór :) Czarek Ponteffski bardzo fajny występ. Wojtek Fiedorczuk nie zawiódł mojego braku oczekiwań, świeże i śmieszne żarty. Polecam!"
8 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Robert oceniając napisał(a) dodatkowo:
"2 godziny miechu. Polecam"
7 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Sławek oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Fajny występ. Oby więcej w tej okolicy!"
6 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Joanna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Wspaniała chwila relaksu - mega klimat :)"
6 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Wojciech oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Jestem bardzo zadowolony z występu! Gorąco polecam ?"
6 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Pawel oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Poprostu mega! Niesamowity klimat i super występ! "
<<<   -   1  2  3  4  5  6  7  8   -   >>>