KupBilecik.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej

Komentarze i oceny naszych klientów

Średnia ocena: <b>4.82</b> na 5
średnia ocena to: 4.82 / 5
1252
liczba komentarzy
Komentarze dla:

Kabaret Ani Mru-Mru

23 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Małgorzata oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Polecam, rewelacja!"
22 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Jerzy oceniając napisał(a) dodatkowo:
"na żywo śmieszniej,polecam"
22 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Marzena oceniając napisał(a) dodatkowo:
"dla mnie to nie był stracony czas, rewelacja"
5 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Ewa oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Tak jak się spodziewałam ...rewelacja....polecam"
5 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Marcin oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Polecam, wszystko ok. "
5 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Justyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Wszystko ok....polecam"
3 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Dagmara oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Rewelacja bez problemów POLECAM!!!!!"
2 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Paulina oceniając napisał(a) dodatkowo:
"100% polecam, kabaret jak zawsze stanal na wysokosci zadania. "
2 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Marek oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Super wydarzenie kabaretowe zwłaszcza że widziałem ich na żywo, a nie tylko w telewizji i na YouTube, parę ich skeczów widziałem, ale nie ma jak zobaczyć skecze prezentowane na żywo. Najbardziej mi się podobało skecz 'Stacja benzynowa' co widziałem w telewizji i w internecie na YouTube, a wczoraj mogłem widzieć skecz na żywo. I inne nowe skecze też były OK. Załuję że nie było dodatkowo skeczu 'Chińska restauracja','brzuchomówca' i 'Tofik'. Ale i tak było super warto było. Polecam"
2 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Agnieszka oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Doskonała i fantastyczna zabawa. Perfekcyjnie wykonane skecze bawiły do łez."
1 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Katarzyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Zabawa super! Śmiech do bólu brzucha! Polecam!"
1 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Katarzyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Ani Mru Mru rządzi. Świetny występ, super zabawa, skecze wyjątkowo zabawne, mimika i gesty Panów wprost genialne. Tego kabaretu nie trzeba polecać - poleca się sam. Kupowanie biletów na kup bilecik bardzo wygodnie i łatwo. "
1 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Aurelia oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Występ wspaniały!Nadal jesteśmy pod wrażeniem!Pozdrawiam."
1 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Jacek oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Nic dodać nic ująć, jak zawsze doskonali."
1 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Robert oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Rewelacyjny występ. Świetna zabawa. Gorąco polecam !!!"
1 kwietnia 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Ewa oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Fajny występ. Byłam pozytywnie zdziwiona, że wszystkie skecze poza jednym były nowe i fajne dwie piosenki robiące klamrę"
31 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Krzysztof oceniając napisał(a) dodatkowo:
"kabaret bardzo dobry dużo śmiechu ,dobry ubaw.Polecam"
31 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Krystyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Potrafia bawic ,można się doskonale odstresować po ciężkim dniu.Więcej takich propozycji !"
31 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Sylwia oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Impreza super! Naśmiałam się aż do bólu mięśni brzucha ;-) Trochę kultowych staroci, trochę rewelacyjnych nowości. Warto było!"
26 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Rafał oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Kabaret jak zwykle w formie. Było super. Pozdrawiam"
26 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Anna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Wspaniałe widowisko! Jak najbardziej polecam, a kupowanie biletów ze strony kupbilecik.pl w porządku, jedyny minus że za dwa bilety na 2 różne wydarzenia trzeba oddzielnie płacić za przesyłkę (wiem, jest opcja samodzielnego drukowania, ale na prezent ładniej wygląda bilet oryginalny)"
23 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Zofia oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Bardzo serdecznie dziękuję za możliwość zakupu biletów na kabaret, było super. Pozdrawiam"
21 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Anna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Niby pelen profesjonalizm niby pare nowych skeczy ale mam jakis niedosyt.Brak kontaktu z publicznoscia mimo braw panowie juz nie wyszli na scene(a byl to ostatni wystep)Ogolnie mam wrazenia takiego odwalenia swojej pracy.Miesiac wczesniej bylam na Smile i naprawde sie wspaniale bawilam.Chyba wole ogladac ich w TV.Daja wiecej z siebie.niestety..."
21 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Tamara oceniając napisał(a) dodatkowo:
"było cudownie! Dziękujemy Wam za wspaniale spędzony czas ! "
20 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Elżbieta oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Jak zwykle super występ wspaniałego kabaretu Ani Mru Mru. Uwielbiam Ich, a oglądanie w TV nie daje takiego efektu i emocji zabawnej rozrywki."
20 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Grzegorz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Do zobaczenia za rok - mam nadzieję"
20 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
MONIKA oceniając napisał(a) dodatkowo:
"JAK ZWYKLE PANOWIE BYLI WYJĄTKOWI POLECAM I CZEKAM NA KOLEJNE SPOTKANIE Z ANI MRU MRU W ŁODZI"
20 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Dariusz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Program doskonały, trio nadal w świetnej formie. Dobrze spędzony czas, chociaż jako przyjezdny miałem problemy ze znalezieniem jakiejś miłej kawiarni w pobliżu. Za to sklepów z alkoholem pełno :-("
20 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
monika oceniając napisał(a) dodatkowo:
"poplakalam sie ze smiechu bylo super"
20 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Marzena oceniając napisał(a) dodatkowo:
"bardzo fajnie, uśmiałam się kabarecik ok pozdrawiam"
20 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Agnieszka oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Program udany a skecz z ojcem wybierającym się do sanatorium - genialny. "
20 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Błażej oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Było super, kabaret na żywo to mega fajna sprawa. Następnym tazem nie będę "skrobkował" i kupie bilety zaraz przy scenie bo teraz miałem problemy z wychwyceniem mimiki twarzy artystów ;-) Naprawdę polecam taką rozrywkę ... w telewizji to tak samo jak jeść cukierek przez papierek ;-) Pozdrawiam"
20 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Jakub oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetne widowisko. Bardzo fajnie spędzony wolny czas!"
19 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Kamila oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny program "Ostatnie takie trio" , chłopaki jak zwykle w formie. "
19 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Sylwia oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Bawiliśmy się wyśmienicie :) Było warto :)"
19 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Paweł oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Kabaret rewelacyjny, chętnie pójdę jeszcze raz. Nawet kłopoty obsługi nagłośnienie itp. nie przeszkodziło, a wręcz chłopaki zamienili problem w dodatkowy skecz. SUPER"
19 marca 2017
Ocena: 4 na 5

pl
Elżbieta oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Bardzo dobry występ. "
15 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Aleksandra oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Wspaniale wydarzenie! Bylismy cala rodzina, dzieci byly zachwycone. Nastepnym razem znowu przyjezdzamy! "
14 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Tomasz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"jak zwykle świetny kabaret,zleciało jak z bicza jak zwykle kompletny występ ,świetnie !!!"
14 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Wacława oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Występ bardzo udany ,dobry relaks. Ogólne wrażenie trochę gorsze z powodu spóźnienia artystów(pół godziny oczekiwania pod salą widowiskową w Strzegomiu.)"
13 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Dorota oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Występ bardzo udany, nie ma to jak zobaczyć kabaret na żywo. :) Polecam!"
12 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Bartosz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Kabaret jak najbardziej na plus. Oglądanie kabaretu w telewizji ma sie nijak w porównaniu do występu na żywo. "
12 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Zbigniew oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny relaks"
12 marca 2017
Ocena: 4 na 5

pl
Alina oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Dobra dawka humoru, warto było pójść."
11 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Krystyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Było super. Gorąco polecam. "
11 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Marcin oceniając napisał(a) dodatkowo:
"kabaret ani mru mru jest zajebisty.kiedy następny chętnie pójdę polecam"
11 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Mariusz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Chłopaki w świetnej formie. Super zabawa."
11 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Piotr oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Było świetnie polecamy gorąco "
10 marca 2017
Ocena: 4 na 5

pl
Wojciech oceniając napisał(a) dodatkowo:
"występ był jak zwykle świetny . Ani Mru Mru rządzi :) jednak drugi raz na występ w sali koncertowej Polskiego Radia we Wrocławiu bym nie poszedł. Siedząc w 9 rzędzie i będąc dość wysoką osobą nie widziałem połowy sceny (zasłaniała mi ją dużo niższa kobieta), przez co straciłem wielką przyjemność z obserwowania zachowania na scenie Panów Wójcików i Pana Wilkołka"
10 marca 2017
Ocena: 5 na 5

pl
Dariusz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"wszystko fajnie i profesjonalnie "
<<<   -   1  2  3  4  5  6  7  8  9   -   >>>