KupBilecik.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej
UWAGA! Nim się z nami skontaktujesz - sprawdź czy poniżej nie ma już rozwiązania Twojego problemu!
1. Zwroty biletów / zamiana biletów
Zwroty biletów możliwe są jedynie w przypadku zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny odbycia się wydarzenia, przekraczającej ponad 2 godziny od pierwotnie zaplanowanego czasu. W innych przypadkach zwroty biletów nie są możliwe. Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy wynika z regulaminu sklepu (który musi zostać zaakceptowany w momencie zakupu biletów) oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), art. 38 pkt 12 oraz 13.
2. Duplikaty biletów / brak biletów
W przypadku usunięcia lub zagubienia biletu elektronicznego (zamówionego w formie pliku PDF), duplikat takiego biletu można wygenerować klikając tutaj. Duplikaty biletów tradycyjnych czyli nabytych w oddziale lub drogą wysyłką poprzez Pocztę Polską lub firmę kurierską, nie są wydawane!
3. Termin ważności rezerwacji
Każda rezerwacja musi zostać opłacona w wyznaczonym terminie, w przeciwnym wypadku system automatycznie ją usunie. Decydująca jest data zaksięgowania przelewu na koncie odbiorcy, dlatego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy wpłata dotrze na czas, należy skontaktować się z nami z prośbą o wydłużenie terminu ważności rezerwacji. Jeżeli wydarzenie nie odbywa się w ciągu najbliższych dwóch tygodni to termin ważności może zostać wydłużony maksymalnie o dodatkowe 3 dni.
4. Faktura VAT / rachunek
Opcje chęci otrzymania faktury VAT można zaznaczyć podczas składania nowej rezerwacji, wtedy taka faktura jest generowana automatycznie i po dokonaniu wpłaty przesyłana jest do odbiorcy. Jeżeli jednak potrzeba wystawienia faktury nastąpiła po opłaceniu biletów, to można do nas napisać z prośbą o jej dodatkowe wystawienie podając dane.
Formularz kontaktowy - napisz do nas!
Wybierz temat wiadomości:
Zwrot biletów możliwy jest tylko w przypadku odwołania lub zmiany daty wydarzenia.
Zwrot wpłaconych środków lub ich przebukowanie należy zgłosić klikając tutaj.
W pozostałych przypadkach zwroty nie są realizowane!
Jeżeli obawiasz się, że płatność nie dotrze do nas na czas to poproś nas o wydłużenie terminu ważności rezerwacji.
Aby wydłużyć termin ważności - podaj nam numer zamówienia oraz adres mailowy, na który rezerwacja została zapisana.
Termin ważności rezerwacji może zostać wydłużony tylko o maksymalnie 3 dodatkowe dni!
Jeżeli pomimo opłacenia biletów nie dotarły one na maila, to prosimy o sprawdzenie folderu ze SPAMem.
W zależności od skrzynki, biletów należy szukać także w zakładkach, takich jak "Oferty", "Powiadomienia" czy "Inne".
Screen
Jeżeli mimo to biletów dalej nie udało się odnaleźć, to ich nową kopię można wygenerować klikając tutaj.
W przypadku braku biletów wysłanych pocztą tradycyjną lub kurierem - radzimy odczekać kilka dni na dostarczenie.
Jeżeli mimo zastosowania się do wszystkich powyższych instrukcji biletów dalej nie ma to prosimy o kontakt.
Prośbę o fakturę VAT należy zgłosić podczas uzupełniania formularza nowego zamówienia.
Jeżeli konieczność otrzymania faktury pojawiła się po opłaceniu to prosimy o dosłanie nam niezbędnych do wystawienia danych.
Faktura może zostać wystawiona w terminie maksymalnie do 3 miesięcy, licząc od dnia opłacenia zamówienia!
W przypadku pojawienia się niedogodności wynikłych po stronie organizatora lub bileterii, prosimy o złożenie stosownej reklamacji.
Składając reklamację należy dokładnie opisać sporną sytuację wraz z załączeniem dowodów potwierdzających prawdziwość problemu.
Reklamacje można składać poprzez formularz na stronie lub mailowo, pisząc na adres: reklamacje@kupbilecik.pl.
Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie oraz wg kolejności zgłoszeń w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
Jeżeli jesteś organizatorem zapoznaj się z naszą ofertą i zrejestruj nowe konto organizatora klikając tutaj.
Jeżeli jesteś właścicielem dużego serwisu internetowego to nawiąż z nami współpracę klikając tutaj.
Jeżeli pomimo to masz jakieś pytania to napisz do nas, postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak to będzie możliwe.
Nim wyślesz nam wiadomość, upewnij się czy rozwiązania twojego problemu nie na opisanej powyżej liście.
Jeżeli masz sprawę nieopisaną powyżej - napisz do nas, a postaramy się odpisać tak szybko jak to będzie możliwe!
Nasze dane kontaktowe oraz numer konta bankowego
E-mail: kontakt@kupbilecik.pl
Nr telefonu: +48 609 622 195
poniedziałek - piątek, od 10:00 do 17:00
Siedziba bileterii:
ul. Partyzantów 17 / lok. 104
75-411 Koszalin
Swift / BIC: IEEAPLPA
Numer konta (IBAN):
PL 05 1950 0001 2006 6506 6615 0002