UWAGA! Nim się z nami skontaktujesz - sprawdź czy poniżej nie ma już rozwiązania Twojego problemu!
#1
#1 - Czy mogę zwrócić lub zamienić zakupione przez Internet bilety?
Zobacz odpowiedź »
#2
#2 - Jaki jest termin płatności za bilety i co się stanie gdy zapłacę po terminie?
Zobacz odpowiedź »
#3
#3 - Jak wznowić lub zmienić płatność za zamówione bilety?
Zobacz odpowiedź »
#4
#4 - Do mojego zamówienia zostały doliczone dodatkowe opłaty! Dlaczego?
Zobacz odpowiedź »
#5
#5 - Ile maksymalnie i jak można zamówić większą ilość biletów?
Zobacz odpowiedź »
#6
#6 - Czy wydrukowany bilet mogę podarować innej osobie niż ta na którą był zamawiany?
Zobacz odpowiedź »
#7
#7 - Bilety nie dotarły lub zostały niechcący usunięte! Sprawdź co zrobić...
Zobacz odpowiedź »
#8
#8 - Jak można otrzymać fakturę VAT za zakupione bilety?
Zobacz odpowiedź »
#9
#9 - Problemy z przesłanymi na maila biletami? Plik PDF jest uszkodzony lub go nie ma?
Zobacz odpowiedź »
UWAGA!
W związku z wprowadzaniem przez operatorów skrzynek pocztowych niedopracowanych rozwiązań segregacji poczty - informujemy, że biletów oraz wiadomości od nas należy szukać także w różnych dodatkowych zakładkach, takich jak "Oferty", "Powiadomienia", "Spam" lub "Inne".
Nasze dane kontaktowe:
Wysyłanie wiadomości mailowej przez formularz:
Kontakt z KupBilecik.pl - numery telefonów E-mail: kontakt@kupbilecik.pl
Nr telefonu: +48 609 622 195
poniedziałek - piątek, od 10:00 do 17:00
Kontakt z KupBilecik.pl - siedziba bileterii Siedziba bileterii:
ul. Partyzantów 17 / lok. 104
75-411 Koszalin
Kontakt z KupBilecik.pl - konto bankowe
Swift / BIC: IEEAPLPA
Numer konta (IBAN):
PL 05 1950 0001 2006 6506 6615 0002
KupBilecik jest częścią Parku Technologicznego SA
KupBilecik jest częścią Parku Technologicznego SA
Twoje imię i nazwisko:
Twój adres e-mail:
Treść wiadomości:

KupBilecik.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. zamknij