Karol Czajkowski, Adam Hutyra, Agnieszka Łopacka, Waldemar Cudzik, Hanna Zbyryt, Robert Rutkowski
Co to znaczy być dobrym synem? Czego ojcowie mogą wymagać od własnych dzieci? Czy życie człowieka warte jest więcej niż życie zwierzęcia? Czy może każdy z nas tak naprawdę jest myśliwym, który nie przestaje polować nawet przy rodzinnym stole. Witold otrzymuje upragniony złoty medal zasług łowieckich, a do rodzinnego miasta z okazji ceremonii po długiej nieobecności powraca jego syn, Łukasz. Świętują na kolacji w willi Rudzkich, przyjaciół rodziny. Następnego dnia mają udać się na polowanie. Szybko okazuje się, że obecność Łukasza nie jest pożądana, a relacje między Witoldem, jego żoną Barbarą, Rudzkim i jego żoną Natalią składają się z niedopowiedzeń, przemilczeń i pozorów. Kameralna historia o zagubionych i samotnych ludziach tkwiących niewoli powielanych z pokolenia na pokolenie wzorców męskości i kobiecości. Historia o ludziach, którzy otwartość, szczerość i bezinteresowność uczuć wymienili na luksus i władzę, a wzajemne wsparcie i słuchanie zastąpili niekończącą się i bezwzględną rywalizacją.
Brak aktualnie wydarzeń pasujących do tego zapytania!
X
Chcesz, abyśmy powiadamiali Cię o nowych wydarzeniach Polowanie w Twojej okolicy?
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!
wiadomości ze świata muzyki i filmu
W związku ze strzelaninami, do których dochodziło w ostatnio w USA oraz krytyki Donalda Trumpa, wytwórnia Universal wycofała się z dystrybucji "The Hunt". Sytuacja najwyraźniej się zmieniła i właśnie wyznaczono datę premiery satyrycznego politycznego thrillera. Obraz trafi do kin 24 kwietnia marca.
- Najczęściej komentowany film roku, którego nikt nie widział... jeszcze - zapowiada studio.
Dwunastu nieznajomych budzi się na polanie. Nie wiedzą, gdzie się znajdują, ani jak tam dotarli. Nie wiedzą, że zostali wybrani w ściśle określonym celu. Ktoś będzie na nich polował. Elitarna grupa zbiera się po raz pierwszy w oddalonej posiadłości by polować na ludzi dla sportu. Plan milionerów legnie w gruzach gdy jedna ofiar, Crystal (Betty Gilpin) okaż się znać zasady polowania lepiej niż polujący. Dziewczyna zacznie zabijać oprawców, próbując dotrzeć to tajemniczej kobiety (Hilary Swank) stojącej w centrum wydarzeń.
W filmie występują Hilary Swank, Betty Gilpin, Ike Barinholtz, Justin Hartley i Emma Roberts.
Craig Zobel nakręcił "The Hunt" na podstawie scenariusza twórców "Watchmanów" - Damona Lindelofa i Nicka Cuse'a.
Za animację odpowiadają Bartosz Lis, Bartosz Tytus Trojanowski oraz Mikołaj Kula. Album, który ukazał się 27 lipca, powstał w ramach cyklu Pamiętamy’44 i obchodów 74. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.
Piosenkę "Polowanie na tygrysa" pierwotnie wykonywał Chór Dana, w którym Mieczysław Fogg śpiewał zanim zaczęła się jego solowa kariera, łącząc w tym czasie występy sceniczne z pracą w Polskich Kolejach Państwowych. Na płycie piosenkę zaśpiewali Jan Młynarski, Marcin Masecki, Piotr Zabrodzki i Tomasz Duda, oddając jednocześnie oryginalny klimat utworu.
Płyta "Fogg - pieśniarz Warszawy" zaprezentuje różne wymiary wieloletniej działalności artystycznej Mieczysława Fogga, której część przypadła na okres wojny i powstania warszawskiego. W tym niezwykle trudnym czasie artysta podjął decyzję, aby kontynuować występy. Piosenką chciał przede wszystkim nieść wytchnienie żołnierzom śpiewając nie tylko w kawiarniach, ale także w szpitalach.
- Nie zawsze łatwo było mi śpiewać, zwłaszcza w dniach, gdy losy powstania były już przesądzone. Dlaczego w ogóle wtedy śpiewałem? Śpiewam, więc jestem, mówiłem sobie filozoficznie - pisze w swojej autobiografii "Od palanta do belcanta" Mieczysław Fogg. - Zdawało mi się też, że gdy będę śpiewał, czas minie szybciej. Piosenka przynosiła nie tylko zapomnienie tragicznych chwil, ale nawet stanowiła antidotum na lęk i strach, które mnie w różnych chwilach ogarniały.
- Warto przypominać Mieczysława Fogga, ponieważ będąc na scenie ponad sześć dekad stał się wzorem artysty estradowego i żywym symbolem artysty XX-wiecznej Polski z jej tragiczną historią - mówi Jan Młynarski. - Istotne w dorobku Mieczysława Fogga jest to, że wszystko, co robił opierał o stare tradycyjne zasady kunsztu śpiewaczego i estradowego. Był cały dla ludzi. Kochał swoją publiczność, a ta odpłacała mu w dwójnasób.
Album, który ukaże się 27 lipca, powstał w ramach cyklu Pamiętamy’44 i obchodów 74. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. W dniu premiery albumu odbędzie się także koncert prezentujący materiał z udziałem wszystkich artystów.
Piosenkę "Polowanie na tygrysa" pierwotnie wykonywał Chór Dana, w którym Mieczysław Fogg śpiewał zanim zaczęła się jego solowa kariera, łącząc w tym czasie występy sceniczne z pracą w Polskich Kolejach Państwowych. Na płycie piosenkę zaśpiewali Jan Młynarski, Marcin Masecki, Piotr Zabrodzki i Tomasz Duda, oddając jednocześnie oryginalny klimat utworu.
Płyta "Fogg - pieśniarz Warszawy" zaprezentuje różne wymiary wieloletniej działalności artystycznej Mieczysława Fogga, której część przypadła na okres wojny i powstania warszawskiego. W tym niezwykle trudnym czasie artysta podjął decyzję, aby kontynuować występy. Piosenką chciał przede wszystkim nieść wytchnienie żołnierzom śpiewając nie tylko w kawiarniach, ale także w szpitalach.
- Nie zawsze łatwo było mi śpiewać, zwłaszcza w dniach, gdy losy powstania były już przesądzone. Dlaczego w ogóle wtedy śpiewałem? Śpiewam, więc jestem, mówiłem sobie filozoficznie - pisze w swojej autobiografii "Od palanta do belcanta" Mieczysław Fogg. - Zdawało mi się też, że gdy będę śpiewał, czas minie szybciej. Piosenka przynosiła nie tylko zapomnienie tragicznych chwil, ale nawet stanowiła antidotum na lęk i strach, które mnie w różnych chwilach ogarniały.
- Warto przypominać Mieczysława Fogga, ponieważ będąc na scenie ponad sześć dekad stał się wzorem artysty estradowego i żywym symbolem artysty XX-wiecznej Polski z jej tragiczną historią - mówi Jan Młynarski. - Istotne w dorobku Mieczysława Fogga jest to, że wszystko, co robił opierał o stare tradycyjne zasady kunsztu śpiewaczego i estradowego. Był cały dla ludzi. Kochał swoją publiczność, a ta odpłacała mu w dwójnasób.
Kliknij TUTAJ aby powróć do wersji mobilnej strony