Witalni: Szkolenie - Telefoniczna Obsługa Klienta (1 dzień) - Leszek Sergiel
26 marca 2020 o godz. 09:30
Wrocław
- woj. DolnośląskieSala szkoleniowa WITALNI, ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 165
Serdecznie zapraszamy do udziału w całodniowych warsztatach rozwojowych z zakresu Telefonicznej Obsługi Klienta. Podczas szkolenia uzyskasz odpowiedź m.in. na poniższe pytania:
- Jak przyjmować rozmowy przychodzące?
- Jak budować dobre wrażenie w trakcie rozmowy telefonicznej?
- Jak odczytywać Klienta poprzez to co i jak mówi?
Weź udział w praktycznych warsztatach i postaw na rozwój!
Szczegółowy harmonogram wydarzenia:
09:30 - 10:30 | UPRZEJME I PROFESJONALNE PRZYJMOWANIE ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH
10:30 - 12:30 | PODSTAWY PRACY Z TELEFONEM I ODBIERANIEM POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH
12:30 - 12:40 | PRZERWA KAWOWA
12:40 - 13:40 | ETYKIETA PRZEZ TELEFON, CZYLI DOBRE PRAKTYKI W TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA
13:40 - 14:40 | REKLAMACJE KLIENTÓW, CZYLI JAK SPRAWNIE OBSŁUGIWAĆ REKLAMACJE I RADZIĆ SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH?
14:40 - 15:10 | PRZERWA LUNCHOWA
15:10 - 16:10 | NIESTANDARDOWE SYTUACJE, SPRZECZNE ZALECENIA I BARDZO INTENSYWNY DZIEŃ W PRACY, CZYLI ZARZĄDZANIE PRIORYTETAMI
16:10 - 16:20 | PRZERWA KAWOWA
16:20 - 17:30 | EMPATIA W TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA
Trener prowadzący:
Leszek Sergiel
Trener biznesu
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA. Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu., realizowaniem celów, treningiem silnej woli i zmiany nawyków, treningiem mentalnym.
Co obejmuje bilet na wydarzenie?
- Udział w kameralnym wydarzeniu (grupy szkoleniowe max. 15 osobowe)
- Łącznie 8h aktywnego treningu szkoleniowego (1 dzień)
- Certyfikat ukończenia szkolenia wraz z wyszczególnieniem zdobytej wiedzy
- Komplet materiałów szkoleniowych
- Poczęstunek i przerwy kawowe oraz obiad z deserem w każdy dzień szkoleniowy w ramach biletu
- Warsztaty realizujemy w salach szkoleniowych i obiektach konferencyjnych o wysokim standardzie
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Uczestnik po zakończonym szkoleniu posługuje się sprawnie sowim głosem (ton i barwa głosu, dostosowywanie tempa do rozmówcy) oraz zna podstawy telefonicznej obsługi klienta (identyfikuje siebie, firmę, klienta)
- Potrafi zadawać trafne pytania oraz zna socjotechniczne scenariusze otwierania klientów i angażowania w dzielenie się informacjami
- Przekazuje klientowi jakiekolwiek informacje w sposób jasny i zrozumiały, potrafi również przekazać w odpowiedni sposób negatywną dla klienta wiadomość
Koncerty fortepianowe w Katedrze Marii Magdaleny we Wrocławiu!
II TERMIN! Wrocław: Ryszard Mazur - "Włoski Gruzin"
Koncerty fortepianowe w Katedrze Marii Magdaleny we Wrocławiu!
Tina Tuner by Martyna Deska
Reż. Katarzyna Kalwat
Wielka Gala Operetkowo-Musicalowa "Wieczór w Wiedniu" z okazji Dnia Matki
Wybuchowe hity zespołu Rammstein z wielowymiarowym brzmieniem Orkiestry Symfonicznej
Anita Lipnicka "Śnienie" | Koncert promujący nowy album
Piosenki Marka Grechuty - "Steńczyk/Grechuta"
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!