Witalni: Szkolenie - Telefoniczna Obsługa Klienta (1 dzień) - Leszek Sergiel

26 marca 2020 o godz. 09:30

Wrocław

- woj. Dolnośląskie

Sala szkoleniowa WITALNI, ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 165

To wydarzenie zostało odwołane!

Serdecznie zapraszamy do udziału w całodniowych warsztatach rozwojowych z zakresu Telefonicznej Obsługi Klienta. Podczas szkolenia uzyskasz odpowiedź m.in. na poniższe pytania:

- Jak przyjmować rozmowy przychodzące?
- Jak budować dobre wrażenie w trakcie rozmowy telefonicznej?
- Jak odczytywać Klienta poprzez to co i jak mówi?

Weź udział w praktycznych warsztatach i postaw na rozwój!

Szczegółowy harmonogram wydarzenia:

09:30 - 10:30 | UPRZEJME I PROFESJONALNE PRZYJMOWANIE ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH
10:30 - 12:30 | PODSTAWY PRACY Z TELEFONEM I ODBIERANIEM POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH
12:30 - 12:40 | PRZERWA KAWOWA
12:40 - 13:40 | ETYKIETA PRZEZ TELEFON, CZYLI DOBRE PRAKTYKI W TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA
13:40 - 14:40 | REKLAMACJE KLIENTÓW, CZYLI JAK SPRAWNIE OBSŁUGIWAĆ REKLAMACJE I RADZIĆ SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH?
14:40 - 15:10 | PRZERWA LUNCHOWA
15:10 - 16:10 | NIESTANDARDOWE SYTUACJE, SPRZECZNE ZALECENIA I BARDZO INTENSYWNY DZIEŃ W PRACY, CZYLI ZARZĄDZANIE PRIORYTETAMI
16:10 - 16:20 | PRZERWA KAWOWA
16:20 - 17:30 | EMPATIA W TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA

Trener prowadzący:

Leszek Sergiel
Trener biznesu

Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA. Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu., realizowaniem celów, treningiem silnej woli i zmiany nawyków, treningiem mentalnym.

Co obejmuje bilet na wydarzenie?
- Udział w kameralnym wydarzeniu (grupy szkoleniowe max. 15 osobowe)
- Łącznie 8h aktywnego treningu szkoleniowego (1 dzień)
- Certyfikat ukończenia szkolenia wraz z wyszczególnieniem zdobytej wiedzy
- Komplet materiałów szkoleniowych
- Poczęstunek i przerwy kawowe oraz obiad z deserem w każdy dzień szkoleniowy w ramach biletu
- Warsztaty realizujemy w salach szkoleniowych i obiektach konferencyjnych o wysokim standardzie

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Uczestnik po zakończonym szkoleniu posługuje się sprawnie sowim głosem (ton i barwa głosu, dostosowywanie tempa do rozmówcy) oraz zna podstawy telefonicznej obsługi klienta (identyfikuje siebie, firmę, klienta)
- Potrafi zadawać trafne pytania oraz zna socjotechniczne scenariusze otwierania klientów i angażowania w dzielenie się informacjami
- Przekazuje klientowi jakiekolwiek informacje w sposób jasny i zrozumiały, potrafi również przekazać w odpowiedni sposób negatywną dla klienta wiadomość



Wydarzenie zostało odwołane, a sprzedaż została wstrzymana!
Subskrybuj alerty i zamawiaj bilety przed innymi
Darmowy alert mailowy wydarzeń z okolicy!
Darmowy alert SMS wydarzeń z okolicy!
+48
Zobacz inne wydarzenia z okolicy
9 listopada 2025
godz. 15:00

Mayday Bigamistka

9 listopada 2025 o godz. 15:00
21 listopada 2025
godz. 19:45

Jak daleko pada jabłko od jabłoni?

21 listopada 2025 o godz. 19:45
13 grudnia 2025
godz. 19:00

POMOC DOMOWA - spektakl komediowy

13 grudnia 2025 o godz. 19:00
29 listopada 2025
godz. 16:00

Komedia kryminalna

29 listopada 2025 o godz. 16:00
6 listopada 2025
godz. 19:00

Diamentowe 60-lecie

6 listopada 2025 o godz. 19:00
21 listopada 2025
godz. 17:15

Jak daleko pada jabłko od jabłoni?

21 listopada 2025 o godz. 17:15
11 listopada 2025
godz. 19:00

Komedia tylko dla dorosłych

11 listopada 2025 o godz. 19:00
3 stycznia 2026
godz. 19:00

Miły wieczór

3 stycznia 2026 o godz. 19:00
26 października 2025
godz. 18:00

Kim jest Pan Schmitt - to więcej niż komedia

26 października 2025 o godz. 18:00
30 listopada 2025
godz. 15:30

Kabaret Neo-Nówka - Pokolenie DNA - Nowy Program 2025

30 listopada 2025 o godz. 15:30
X
Chcesz, abyśmy powiadamiali Cię o nowych wydarzeniach Szkolenia i warsztaty - Witalni w Twojej okolicy?
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!
Twoję imię
Miejscowość
Adres mailowy
Numer telefonu +48
Zdobywaj wejściówki i śledź nasze profile
Facebook » Instagram »
Alert biletowy
Dodaj swój email lub telefon »
ZARZĄDZANIE COOKIES