KupBilecik.pl wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej

Komentarze i oceny naszych klientów

Średnia ocena: <b>4.86</b> na 5
średnia ocena to: 4.86 / 5
3228
liczba komentarzy
Komentarze dla:

Stand-up Polska

26 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Katarzyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Panowie świetni. Bardzo wysoki poziom. Inteligentne prostackie żarty. Były chwilę, że nie mogłam przestać się śmiać. Młodzik Błażej też trafił żartami, niespodziewanie. Polecam."
25 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Mikołaj oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Super! Bardzo fajny występ supportu, a Czarnolas Karola fajne wypadł! Antoni kiepsko haha "
25 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Paulina oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Super zabawa i dużo śmiechu "
25 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Sebastian oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetna zabawa, polecam każdemu "
25 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Paweł oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Było OK."
23 kwietnia 2018
Ocena: 4 na 5

pl
Grzegorz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Szumowski i ten młody, który przyjechał z Gdańska czy z Gdyni - super. Pierwszy jeszcze pewnie musi trochę potrenować. Ogólnie byliśmy bardzo zadowoleni. "
23 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Aleksander oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Troszkę krótko, ale poziom występu wysoki! Polecam i jestem zadowolony"
23 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Konrad oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Występ Błażeja Krajewskiego w Ostrzeszowie zajebisty :) Polecam Stand up na żywo to inna bajka :)"
23 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Dominik oceniając napisał(a) dodatkowo:
"wyjebongo"
23 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Piotr oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetna zabawa . Napewno pojawię się jeszcze"
23 kwietnia 2018
Ocena: 4 na 5

pl
Jolanta oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Szumowski the best "
23 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Damian oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Jestem zadowolony a był to mój 1 stand-up i czekam na kolejne "
23 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Adam oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Pierwszy Raz Byliśmy z Żoną ale bylo Super dużo amiechu i pozytywnej Energi jest Moc Pozdrowki!"
22 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Katarzyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny występ Zalewa, mega pozytywny gościu, chciałabym takiego kumpla :) W ogóle mój pierwszy stand up na żywo i jestem mega zadowolona :) Oby więcej takich w Krakowie ;)"
22 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Jakub oceniając napisał(a) dodatkowo:
"polecam"
21 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Michał oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny stand up i świetny lokal ;)"
21 kwietnia 2018
Ocena: 3 na 5

pl
Łukasz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Byłem 20.04 no i... Pierwszy debiutant - masakra Tomasz Kwiatkowski - słabo Drugi debiutant - wesoło (ktoś wie jak się nazywał?) Piotrek Szumowski - przez cały czas wszyscy się śmiali, wie co robi"
21 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Dominik oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Najlepszy stand-up na jakim bylem, cieplutko polecam!!"
21 kwietnia 2018
Ocena: 4 na 5

pl
Magda oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Genialny występ Bartka, świetny prowadzący, pozostali Panowie też super. Dzięki za świetny wieczór!"
21 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Patrycja oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Pierwszy raz byłam na ich występie, materiał był dla mnie zupełnie nowy. Świetnie się bawiłam. Chłopaki potrafią śmiać się z siebie i świetnie współpracują z publicznością!"
20 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Mariola oceniając napisał(a) dodatkowo:
"14/10. Świetny występ, czekam na kolejne! "
20 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Bartłomiej oceniając napisał(a) dodatkowo:
"było śmiesznie"
20 kwietnia 2018
Ocena: 4 na 5

pl
Robert oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Dobry występ, atmosfera i zabawa, tylko powtarzane. Wolał bym coś nowego."
19 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Dawid oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Jak zawsze wysoki poziom :) dzięki Panowie było super , polecam wszystkim "
19 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Adam oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Rewelacja. Człowiek fanta rządzi !!!!"
19 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Joanna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Gorąco polecam!!! "
19 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Andrzej oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Super!"
19 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Zuzanna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Dużo śmiechu, świetny występ. Zdecydowanie polecam! "
19 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Marek oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Polecam, byłem pierwszy raz i było mega śmiesznie. "
18 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Tomasz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Sztos!"
18 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Adam oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny stand up. Polecam. "
18 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Konrad oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Krótko. Chłopaki rozwalił system. Zdecydowanie polecam"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Karolwojakiewicz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"polecam"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Agnieszka oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny wystep super atmosfera ! ;) obu tak dalej"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Małgorzata oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Płakbałam ze śmiechu=D"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Justyna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Dużo śmiechu, fajna atmosfera, polecam!:)"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Marcin oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Super występ extra lokal. Naprawdę fajny wieczór z humorem"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Kacper oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny występ :) "
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Artur oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Polecam"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Anna oceniając napisał(a) dodatkowo:
"super POLECAM!!!"
17 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Jaroslaw oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Bartek Zalewski zdecydowanie top stand up'u w Polsce!"
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Szymon oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Piwiarnia Brzeska. Antoni w formie! Kilka razy popłakałem się ze śmiechu ;)"
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
marek oceniając napisał(a) dodatkowo:
"swietny wystep. polecam "
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Mariusz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Mistrz :)"
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Mateusz oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny stand up. Polecam."
16 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Radosław oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny występ. Polecam!"
15 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Iwona oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Występ w Katowicach fantastyczny. Piotrek Szumowski na żywo jest rewelacyjny. Antek, jak zawsze, pozamiatał :-) Komicy z najwyższej półki. "
15 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
Bartłomiej oceniając napisał(a) dodatkowo:
"Świetny stand-up! Szumowski i jego flow haha. Dąbrowski jak zwykle świetny materiał :D Polecam!"
15 kwietnia 2018
Ocena: 4 na 5

pl
Paweł oceniając napisał(a) dodatkowo:
"OK, trochę duszno"
15 kwietnia 2018
Ocena: 5 na 5

pl
marcin oceniając napisał(a) dodatkowo:
"fajne, warto się pofatygować"
<<<   -   1  2  3  4  5  6  7  8   -   >>>
W związku z przepisami Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że korzystając z tej witryny zgadzasz się na zapisywanie i przechowywanie plików cookie oraz przetwarzanie danych osobowych. Szczegółowe informacje o zakresie oraz rodzaju przetwarzanych danych znaleźć można w naszej polityce prywatności. W przypadku niewyrażania na to zgody, prosimy o zamknięcie tej strony.
Rozumiem, zamknij to okno