KupBilecik

Wiadomości ze świata muzyki i filmu

"Better Together" to niezwykle motywujący utwór, który został napisany wspólnie przez Jeremy'ego, Eda i stałych współpracowników Sheerana, Johnny'ego McDaida i Steve'a Maca (duet współodpowiedzialny za megahit "Shape of You"). Ed i Jeremy spotkali się po raz pierwszy kilka lat temu na prywatnym przyjęciu, które odbyło się po pierwszym stadionowym koncercie Sheerana w RPA. - Powiedział, że jestem lepszy, jeśli chodzi o loopy, co było bardzo miłe, choć nieprawdziwe - wspomina Jeremy. - Ale jesteśmy w wielu aspektach naszej pracy bardzo podobnymi artystami. Spędziliśmy całą noc na rozmowach, a on zaproponował, żebyśmy wspólnie coś napisali. Singiel z Anglikiem zapowiada trzeci album Jeremy'ego, "Heard You Got Love", który ukaże się 8 lipca. W realizacji dzieła udział wzięli idole artysty z dzieciństwa, grupa Ladysmith Black Mambazo, którą można usłyszeć w opublikowanym w ubiegłym roku nagraniu "This Town". 17 września 2022 Jeremy Loops zaprezentuje się na żywo w Polsce i wystąpi w warszawskiej Proximie.
Jego najnowszy singiel, "Falling Up" do tej pory zaliczył ponad 45 milionów streamów na całym świecie, zyskując w Australii status Złotej Płyty. W 2019 roku Lewis został ogłoszony przez Apple jako "Up Next Artist", wyprzedając tournée w Australii i USA. Niedługo później ukazał się jego debiutancki album "A Place We Knew", który przyniósł takie hity jak "Waves", "Be Alright", "7 Minutes" i "Stay Awake". Płyta ma status platyny w Australii, złota w USA, srebra w UK oraz platyny w ponad ośmiu innych krajach. "Be Alright”, które okazało się przełomem w karierze artysty, ma niemal 5 miliardów streamów na całym świecie (status platyny w ponad 23 krajach - w samej Australii 11-stokrotną!). Artysta wystąpi w warszawskiej Progresji 1 października. Bilety w cenie 110 zł, dostępne od 8 kwietnia na fource.pl.
Do przekroczenia granicy miliarda odsłon przyczynił się występ pary podczas Super Bowl w ubiegły weekend. Dwie legendy hip-hopu weszły na scenę podczas przerwy Super Bowl w ostatnią niedzielę (13 lutego) na stadionie SoFi w Inglewood w Kalifornii. Wspomagali ich Eminem, Kendrick Lamar, Mary J. Blige i 50 Cent. Po występie gwiazd teledysk wyreżyserowany przez Hype'a Williamsa – osiągnął miliard wyświetleń na YouTube. To pierwszy miliardowy klip zarówno dla Dr. Dre jak i Snoop Dogga. Klip po raz pierwszy pojawił się na YouTube w październiku 2011 roku. Numer przy okazji premiery w 1999 roku osiągnął zaledwie 93. miejsca na liście Billboard Hot 100, ale z czasem stał się kultowym. W teledysku występują także Eminem, Xzibit, Funkmaster Flex i Warren G.
Bad Bunny i Jhay Cortez dodali kolejny wpis do Klubu Miliarda Odsłon YouTube dzięki numerowi "Dákiti". To nie pierwszy raz gdy teledysk firmowany ich nazwiskami zyskał miliard odsłon. W 2019 roku udało im się to z przebojem "No Me Conoce", w którym udzielał się także J Balvin. Oficjalny teledysk do "Dákiti", który pokazuje dwóch artystów wykonujących piosenkę na plaży, miał premierę 20 października 2020 roku. To siódmy klip Bunny'ego (po "Te Bote Remix", "Mayores", "No Me Conoce", "I Like It", "Mia" i "Tu No Vive Asi) oraz drugi Jhaya Corteza, który osiągnął miliard odsłon. Cztery inne teledyski Bad Bunny'ego wkrótce osiągną miliard wyświetleń, w tym "Si Tu Novio te Deja Sola" z J Balvinem, "Ahora me Llama" z udziałem Karol G, "Amorfoda" i "Soy Peor", z których wszystkie mają ponad 900 000 wyświetleń.
Album Eminema z 1999 roku "The Slim Shady" zebrał właśnie miliard streamów na Spotify, bijąc w ten sposób rekord platformy. Raper jest bowiem pierwszym artystą, którego aż 11 albumów osiągnęło taki wynik. Jego jedynym album, który nadal nie przekroczył miliarda odsłuchań jest debiutancki "Infinite" z 1996 roku. Powód jest dość prozaiczny - płyta nie jest dostępna na Spotify. Pełna lista albumów Eminema, które przekroczyły miliard strumieni na Spotify, jest następująca: "The Slim Shady" "The Marshall Mathers" "The Eminem Show" "Encore" "Curtain Call: The Hits" "Relapse" "Recovery" "The Marshall Mathers LP 2" "Revival" "Kamikaze" "Music To Be Murdered By" Congrats @Eminem! https://t.co/WcYCTCMsZx— Xmas Off Again (@rosenberg) December 30, 2021
Nowy zespół Bruno Marsa i Andersona .Paaka był wielkim wydarzeniem 2021 roku. Ich inauguracyjny wspólny album "An Evening With Silk Sonic" pierwotnie miał zostać wydany w styczniu 2022 roku, jednak pojawił się przed terminem, 12 listopada. Jeszcze przed końcem roku płyta zdołała zebrać ponda miliard streamów na Spotify. Trzeba jednak uczciwie dodać, że grubo ponad polowa tej liczby należy do przeboju "Leave The Door Open", który ma już na koncie 685 milionów odtworzeń. Początki współpracy artystów sięgają 2017 roku, kiedy Anderson .Paak i Bruno Mars koncertowali razem w ramach europejskiej części trasy "24K Magic World" Marsa. Podczas jednej z nocnych jam session panowie odkryli, że jest między nimi artystyczna chemia. Tuż przed kwarantanną, Bruno zadzwonił do Andersona, przypominając, jak świetnie im się współpracowało w 2017 roku i proponując kontynuację. Jedna niepozorna sesja przerodziła się w trwającą miesiąc kooperację. Legendarny Bootsy Collins ochrzcił projekt Silk Sonic i pojawił się jako gospodarz debiutanckiej płyty duetu "An Evening With Silk Sonic". .@silksonic, @BrunoMars and @AndersonPaak's 'An Evening With Silk Sonic' has now surpassed 1 billion streams on Spotify.— chart data (@chartdata) December 27, 2021
Utwór pochodzący z trzeciego albumu gwiazdora pop "÷ (Divide)", osiągnął ten wynik 22 grudnia. Piosenka pojawiła się w serwisie w styczniu 2017 roku. - "Shape Of You" wcale nie miał być singlem - mówi Ed Sheeran. - Ale kiedy skończyłem tworzyć piosenkę, Ben Cook z mojej wytwórni powiedział, że musi to być singiel. Ja chciałem "Castle On The Hill" jako singiel. Wydaliśmy więc obie piosenki jednocześnie po czym okazało się, że to ja nie miałem racji. Oto jesteśmy z "Shape of You" na poziomie trzech miliardów. Czwarty album Sheerana, "=", ukazał się w październiku. Ed Sheeran niedawno wydał świąteczny singiel z Eltonem Johnem "Merry Christmas". Dochód zostanie przeznaczony na Ed Sheeran Suffolk Music Foundation i Elton John AIDS Foundation. Wyświetl ten post na Instagramie Post udostępniony przez Spotify (@spotify)
Benee nazywana jest marzycielskim głosem zniechęconego pokolenia i trudno się z tym określeniem nie zgodzić. Jej megahit "Supalonely", który osiągnął już ponad 4 miliardy odsłuchów na wszystkich platformach streamingowych wybuchł niemal równo z rozpoczęciem światowej pandemii i dla wielu młodych ludzi był główną odskocznią od tego ciężkiego okresu życia. Muzyka Stelli Bennett, bo tak właśnie nazywa się Benee, jest połączeniem szczerych refleksji na temat codziennego życia nastolatków na przedmieściach Auckland z kompletnie fantastycznym światem pełnym zombie i ślimaków. Wszystko to skąpane jest w soczyste i nośne beaty, które wwiercają się w głowy słuchaczy i z miejsca stają się viralowimi hitami na całym świecie. Debiutancki krążek Benee, wydany w 2020 roku "Hey u x" został rewelacyjnie przyjęty nie tylko przez fanów, ale również przez krytyków. Płyta znalazła się w TOP25 albumów roku Billboardu, a Vogue nazwał ją "13 kawałkami niebiańskiego indie-alt-popu". Teraz czas na sprawdzenie jak materiał broni się na koncertach, do czego okazję będą mieli również fani w Polsce. Jak zapowiada sama BENEE: "I AM SO READY TO TOUR!!". Benee wystąpi 26 maja w klubie Proxima w Warszawie. Bilety w cenie 99 złotych będą dostępne od poniedziałku, 19 listopada na fource.pl, GoOut.pl, ---, ---, Going.pl oraz w Empikach.
Gdy w 2018 roku Jeremy Zucker oczarował świat swoim "comethru", komponował jeszcze utwory w rodzinnej sypialni w New Jersey i nie przypuszczał, jak głęboko trafi do serc swoich odbiorców. Trzy lata później Zucker ma już na koncie wyprzedaną, światową trasę koncertową, miliardy odsłuchów swoich albumów, występy na największych festiwalach i uznanie wpływowych magazynów muzycznych. Dosłownie kilkanaście dni temu, 1 października ukazał się jego drugi album zatytułowany "CRUSHER", który jest kolejnym milowym krokiem w karierze Jeremy’ego. Dojrzały album potwierdza niesamowite zdolności kompozytorskie Zuckera, ale też wnosi nową energię do jego twórczość. Słychać to zwłaszcza w singlach promujących krążek, czyli "18", "HONEST" i "Therapist". Promocji płyty towarzyszy wielka, światowa trasa koncertowa, która zahaczy również o Polskę. Będzie to pierwsza okazja do usłyszenia Jeremy’ego Zuckera na żywo w naszym kraju! Jeremy Zucker wystąpi 30 marca w klubie Proxima w Warszawie. Bilety w cenie 89 złotych będą dostępne już od 15 października na fource.pl, GoOut.pl, ---, ---, ---, Going.pl i w Empikach.
Sukces udało się osiągnąć dzięki przebojowi "Heat Waves". Numer trafił do Top 10 globalnej listy Spotify i ma już łącznie miliard odsłuchów na platformach streamingowych. - "Heat Waves" to niesamowita podróż, bardzo nowoczesny hit - mówi szef wytwórni Polydor, Tom March. - Dave Bayley powiedział nam, że ma coś wyjątkowego, ale gdyby mi wtedy powiedział, jaki sukces odniesie ten numer, to bym mu wtedy nie uwierzył. Singiel miał premierę w czerwcu 2020 roku. Piosence towarzyszy pandemiczny klip, który z miejsca spodobał się fanom. Długogrający dorobek zespołu zamyka płyta "Dreamland", która miała premierę w sierpniu 2020 roku. Z albumu pochodzi przebój "Heat Waves". Glass Animals w tym miesiącu zaprezentowali nowy singiel zatytułowany "I Don't Wanna Talk (I Just Wanna Dance)".
Obchody dorobku zespołu przedłużą się aż do 2022 roku, dzięki wielkiej europejskiej trasie Greatest Hits Tour, która rozpocznie się serią kameralnych klubowych koncertów w lutym, a następnie przeniesie się na areny. Wśród dat znalazła się warszawska Stodoła - The Script zawitają do Polski 2 marca. "Tales from The Script" to zestawienie wszystkich największych hitów i ulubieńców fanów z ich dotychczasowych sześciu albumów. Składanka podkreśla klasyczne kawałki z katalogu grupy, takie jak przebój nr 1 "Hall of Fame" (z will.i.am) czy hity "The Man Who Can't Be Moved", "For the First Time" i "Superheroes". Płyta zawiera również przełomowe momenty i podstawowe elementy ich występów na żywo, w tym "Breakeven", debiutancki singiel "We Cry" oraz "Rain". Całość dopełnia zupełnie nowa piosenka "I Want It All", o której Mark mówi, że "dostarcza wszelkich składników, które wszyscy znają i kochają" oraz niezwykle popularna "Never Seen Anything «Quite Like You»" w wersji akustycznej. - Album "Tales from The Script" jest trampoliną do naszego następnego rozdziału, ale to także nasza dotychczasowa historia", mówi Danny. - Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy zabrać go w trasę". Glen dodaje: "Bierzemy wszystkie najlepsze piosenki i gramy je razem w jednym miejscu. Zamieni się to w celebrację wszystkich momentów, które do tej pory wspólnie przeżyliśmy. Premierę "Tales from The Script" wyznaczono na 1 października. The Script dotąd łączyli hip-hop, rock, R'n'B oraz pop, tworząc romantyczne ballady, a także energetyczne, popowe utwory i mocne, rockowe kawałki.
Jesienią 2019 roku singiel z "Appetite for Destruction" został pierwszym teledyskiem z lat 80., który przekroczył próg miliarda odsłon na YouTube. Teraz piosenka "Sweet Child O' Mine" osiągnęła ten sam pułap w streamingu. Na chwilę obecną numer ma 1 000 090 751 odsłuchów w Spotify. Album "Appetite For Destruction" rozszedł się w USA w nakładzie 18 milionów egzemplarzy. Guns N' Roses kilka dni temu zaprezentowali studyjną wersję nowej piosenki "ABSUЯD". Guns N' Roses pozostaje jednym z najważniejszych i najbardziej wpływowych zespołów w historii muzyki. Ich największe przeboje to "Sweet Child o' Mine", "You Could Be Mine", "Paradise City" czy "November Rain". Kapelę obecnie tworzą: Axl Rose (wokal, fortepian), Duff McKagan (bas), Slash (gitara prowadząca), Dizzy Reed (klawisze), Richard Fortus (gitara rytmiczna), Frank Ferrer (perkusja) oraz Melissa Reese (klawisze). Ostatni album kapeli to "Chinese Democracy" z 2008 roku.
Jak podaje "Forbes", Rihanna jest drugą najbogatszą kobietą w branży rozrywkowej, tuż za Oprah Winfrey. Majątku, wartego 1,7 miliarda dolarów, piosenkarka nie drobiła się jednak tylko dzięki muzyce. Gros jej dochodów pochodzi ze świetnie prosperującej firmy kosmetycznej, Fenty Beauty, której jest współwłaścicielką. Wokalistka z Barbadosu obiecuje od dłuższego czasu nowy album. Ostatnia płyta Rihanny, "Anti", miała premierę w styczniu 2016 roku. Na całym świecie jej płyty rozeszły się w nakładzie przekraczającym 230 milionów.
Mowa oczywiście o wideo do przeboju "Bodak Yello" z 2017 roku. Jak niedawno wyjawiła raperka, realizacja teledysku kosztowała 15 tysięcy dolarów. "Bodak Yellow" to trzeci klip z udziałem Cardi B, który przekroczył próg miliarda wyświetleń na YouTube. Wcześniej był to obrazek do piosenki "Girls Like You" Maroon 5 z gościnnym udziałem raperki, a następnie wideo do "I Like It" - kooperacji z Bad Bunnym i J Balvinem. Cardi B ma na koncie jeden album - "Invasion of Privacy" z 2018 roku.
Klip do ballady jest pierwszym w dorobku grupy, który przekroczył prób miliarda odsłon w serwisie. Wideo trafiło na YouTube w październiku 2009 roku. Teledysk powstał na podstawie materiałów z dokumentu "A Year And A Half In The Life Of Metallica" z 1992 roku. Za reżyserię odpowiada Adam Dubin, a montażem zajął się Sean Fullan. Piosenka "Nothing Else Matters" pochodzi z tak zwanego "Czarnego albumu" Metalliki z 1991 roku.
Grupa Jona Bon Jovi osiągnęła sukces za sprawą piosenki i klipu "It's My Life". Utwór był głównym singlem z albumu "Crush" z 2000 roku, jednak wideo trafiło na YouTube dopiero 16 czerwca 2009 roku. Za reżyserię wideo odpowiada Wayne Isham, który dla kapeli nakręcił wcześniej "In These Arms", "Bed Of Roses" czy "Someday I'll Be Saturday Night". W trakcie trwającej ponad trzy dekady kariery, od założenia w 1983, Bon Jovi uplasował się wśród rockowej monarchii i został wprowadzony zarówno do Rock & Roll Hall of Fame, jak również Songwriters Hall of Fame. Z ponad 130 milionami sprzedanych albumów na całym świecie i długą listą hitów, tysiącami koncertów w ponad 50 krajach dla ponad 35 milionów fanów oraz zarobkami z koncertów przekraczającymi miliard dolarów w ciągu ostatniej dekady, Bon Jovi jest jednym z najważniejszych rocknadrollowych zespołów. Ostatni longplay bandu z New Jersey to "2020" z października 2020 roku. Ponad miliard odsłon na YouTube mają też takie rockowe hity jak "November Rain" i "Sweet Child o' Mine" Guns N' Roses, "Bohemian Rhapsody" Queen, "Smells Like Teen Spirit" Nirvany, "Zombie" The Cranberries i "Numb" Linkin Park.
Mowa oczywiście o utworze "Smells Like Teen Spririt" z 1991 roku. Singiel z albumu "Nevermind" zgromadził na Spotify ponad miliard streamów, co jest rzadkością w przypadku rockowych numerów, a także starszych nagrań. W "klubie miliarda streamów" Spotify jest około 150 utworów, z czego zdecydowana większość to współczesne hity, ale także "In The End" Linkin Park czy przeboje Queen ("Bohemian Rhapsody", "Another One Bites the Dust" czy "Don't Stop Me Now"). Dla "Smells Like Teen Spririt" to nie pierwszy miliard. Pod koniec 2019 roku, piosenka Nirvany osiągnęła taki wynik na YouTube. Nirvana wydała trzy studyjne albumy "Bleach" (1989), "Nevermind" (1991) i "In Utero" (1993). Wokalista rockowego tria, Kurt Cobain, popełnił samobójstwo 5 kwietnia 1994 roku.
"In The End" to pierwsza kompozycja nu-metalowa, której udało się przekroczyć na platformie Spotify miliard odsłuchów. Piosenka pochodzi z albumu "Hybrid Theory" z 2000 roku. Rok temu klip do piosenki na YouTube przekroczył miliard odtworzeń. Ostatnia płyta kapeli z Kalifornii to "One More Light" z 2017 roku.
Kwota jest ogromna, ale biorąc pod uwagę liczbę artystów, którym należą się wypłaty, 4 miliardy dolarów to nie jest tak dużo. Niedawno szef Spotify'a Daniel Ek wyjawił, że firma zapłaciła artystom w 2020 roku 5 miliardów dolarów. YouTube nie powinien być stratny na takich opłatach biorąc pod uwagę ze dochód firmy z reklam w 2020 roku wyniósł aż 19,78 miliardów dolarów. Dochody artystów zrosły w 2021 roku o 25 procent, bo w 2019 YouTube wypłacił tylko 3 miliardy dolarów wynagrodzenia. Największa część z tych 4 miliardów dolarów przypadła oczywiście globalnym artystom, których klipy osiągały setki milionów odsłon, czyli m.in. Luis Fonsi, którego "Despacito" ma już 7 miliardów odsłon.
Drake podzielił się tym osiągnięciem na swoim story na Instagramie. ChartMasters podało informację, że Drake ma 35 704 203 269 streamów kawałków jako główny artysta oraz 14 297 795 559 za sprawą występów gościnnych. Razem daje to wynik 50 001 998 828 streamów. Biorąc pod uwagę, że raper zapowiedział nowy album na ten rok, ta liczba zdecydowanie pójdzie w górę w 2021. Future, jeden z najczęstszych współpracowników Drake’a, pogratulował kolejnego rekordu koledze na Twitterze. Choć Drake nie potwierdził jeszcze oficjalnie daty premiery "Certified Lover Boy", wcześniej zapowiadał, że nowego albumu należy spodziewać się jeszcze w styczniu. 50 billion streams SHEESH congrats to THE BOY — FUTURE/FREEBANDZ (@1future) January 18, 2021
Billie Eilish i Khalid mają powód do świętowania bo ich teledysk do numeru "Lovely" osiągnął 1 miliard wyświetleń w YouTube. 16-letnia Billie Eilish wpadła na pomysł wideo, aby przekazać uczucie uwięzienia z kimś innym. Numer "Lovely" znalazł się na ścieżce dźwiękowej do drugiego sezonu serialu Netfliksa "13 powodów", którego producentem była Selena Gomez. Dla Billie Eilish to już drugi miliard na YouTube. Dwa miesiące temu artystka przekroczyła magiczną liczbę z klipem do numeru "Bad Guy".
Tones And I, czyli Toni Watson jest pierwszą kobietą, która osiągnęła taki sukces oraz także pierwszą Australijką. Do tej pory tylko dwa utwory zgromadziły więcej strumieni na platformie, "Shape of You" Eda Sheerana (2,7 miliarda) i "Rockstar" Post Malone'a z udziałem 21 Savage (2,079 miliarda). Obie te piosenki wyszły w 2017 roku. W listopadzie aplikacja Shazam ogłosiła listę stu najbardziej poszukiwanych piosenek w historii. Na pierwszym miejscu znalazła się piosenka "Dance Monkey" Tones And I. Od momentu debiutu w maju 2019 roku piosenka była szukana ponad 36 milionów razy. Dance Monkey hit 2 BILLION STREAMS this morning and I got to busk yesterday! Thank you everyone that’s crazy! Go support other buskers and Aussie artists! pic.twitter.com/3627GPmHiU— Tones And I (@tonesandimusic) December 22, 2020
Teledysk do "Feel Something Different" to eksperyment, jak wyglądałaby światowa pandemia w latach 90., czyli w czasach bez szerokiego dostępu do internetu. Według artystów bylibyśmy znacznie bardziej narażeni na samotność, nudę oraz załamania nerwowe. W klipie Bea i Aminé postawili na przygaszone kolory, aby lepiej oddać te emocje. - Praca z Beą była bezbłędna - jej pasja, talent oraz zaangażowanie inspirowały na każdym kroku - opowiada reżyserka klipu, Ginav Gizella Manning. - Już podczas pierwszego spotkania w sprawie "elated!", przed pandemią, obie szukałyśmy czegoś na styku tego, co realistyczne i surrealistyczne. Jak na ironię, świat nas wyręczył. Ten rok zmotywował chyba każdego, by spojrzał wgłąb siebie oraz odważył się poprosić o pomoc. Wspólnymi siłami chciałyśmy stworzyć świat, w którym zaburzają się związki między rzeczywistością a umysłem. Co jest prawdziwe? Co tylko się takie wydaje? Manning wyreżyserowała także klipy do "hallelujah" oraz "forever" is a life Miller, a w planach są kolejne teledyski. "Feel Something Different" to nowa wersja utworu "feel something" wydanego na EP-ce "elated!". Oryginalna wersja piosenki ma już prawie 200 mln streamów, a klip zanotował 13 mln wyświetleń. Bea Miller 12 grudnia zagra koncert "Bea Miller Presents the elated! Experience Recorded Live in Los Angeles". 21-letnia wokalistka może pochwalić się dorobkiem streamów przekraczającym 2 miliardy, miesięczną liczbą słuchaczy w Spotify na poziomie 11 mln oraz 1,5 mln obserwujących na Instagramie. W ostatnim czasie Miller współpracowała z takimi artystami jak Jessie Reyez ("FEELS LIKE HOME"), 6lack ("it's not u it's me") i Snakehips ("NEVER GONNA LIKE YOU"). W 2019 wokalistka zadebiutowała na festiwalach Lollapalooza, Firefly, Outside Lands, Bumbershoot, Life is Beautiful oraz Austin City Limits. Zagrała też trasę headlinerską "sunsets in outerspace" w Ameryce Północnej i Europie.
Na klip "Infinite Bad Guy" składają się dziesiątki tysięcy coverów piosenki Eilish. Niekończące się wideo, które zrealizowano z pomocą sztucznej inteligencji, można oglądać na stronie billie.withyoutube.com. Wraz z oryginalnymi teledyskiem Billie, fanów czeka mnóstwo profesjonalnych jak i mniej lub bardziej amatorskich interpretacji piosenki. Billie Eilish przeszła do historii jako najmłodszy artysta, który zdobył cztery nagrody Grammy w najważniejszych kategoriach. Zgodnie z przewidywaniami 18-latka odebrała nagrody za piosenkę roku, album roku, kompozycję roku oraz dla nowej artystki. Sukces zawdzięcza płycie "When We All Fall Asleep, Where Do We Go?" (2019) oraz singlowi "Bad Guy". Artystka nagrała też piosenkę "No Time To Die" do najnowszego filmu o przygodach Jamesa Bonda - "Nie czas umierać". W 2020 roku wypuściła single "my future" i "Therefore I Am".
Piosenka oryginalnie miała premierę 30 października 1995 roku, jako trzeci singiel z płyty "(What's the Story) Morning Glory?". Numer stał się jednym z największych, o ile nie największym przebojem Oasis. Towarzyszący nagraniu teledysk jest najchętniej oglądanym w dorobku brytyjskiego zespołu. Z okazji 25-lecia płyty "(What's the Story) Morning Glory?" w tym miesiącu ukazała się winylowa edycja dzieła. Obecnie jest to na brytyjskim rynku 5. najlepiej się sprzedający album w historii. Na całym świecie rozeszło się 22 miliony egzemplarzy płyty.
<<<   -   1  2  3  4  5  6   -   >>>
© 2011 - 2024 dla KupBilecik.pl - internetowy system biletowy. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zdobywaj wejściówki i śledź nasze profile
Facebook » Instagram »
Alert biletowy
Dodaj swój email lub telefon »
ZARZĄDZANIE COOKIES