Witalni: Szkolenie - Obsługa Trudnego Klienta (1 dzień) - Katarzyna Ujek
9 grudnia 2019 o godz. 09:30
Wrocław
- woj. DolnośląskieSala szkoleniowa WITALNI, ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 165
Serdecznie zapraszamy do udziału w całodniowych warsztatach z zakresu rozwoju kompetencji obsługi trudnego klienta. Na szkoleniu uzyskasz odpowiedź m.in. na poniższe pytania:
Dlaczego trudny klient może powodować stres?
Jak zachować się w nieprzyjemnych i stresujących sytuacjach?
Jak skutecznie zarządzać emocjami?
Szczegółowy harmonogram wydarzenia: 09-12-2019
09:30 | 10:30 | JAKOŚĆ I STANDARDY W OBSŁUDZE KLIENTA
10:30 | 12:30 | PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM - DLACZEGO WARTO O DOBRE RELACJE Z KLIENTEM DUŻO WCZEŚNIEJ NIŻ DOPIERO W SYTUACJI KRYZYSOWEJ?
12:30 | 12:40 | PRZERWA KAWOWA
12:40 | 13:40 | ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM
13:40 | 14:40 | TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
14:40 | 15:10 | PRZERWA LUNCHOWA
15:10 | 16:10 | ODPORNOŚĆ NA STRES I DYSTANS EMOCJONALNY W OBSŁUDZE KLIENTA
16:10 | 16:20 | PRZERWA KAWOWA
16:20 | 17:30 | ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI PROBLEMOWYCH I TECHNIKI REAKCJI NA ZASTRZEŻENIA
Trener prowadzący: Katarzyna Ujek, Trener Mentalny
Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej. Posiada 8-letnią praktykę w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych, wiedzę i doświadczenie w obszarze sprzedaży i zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach sprzedażowych i menedżerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. W trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki sprzedażowe, oparte o własne, praktyczne doświadczenia. Zrealizowała ponad 1700 godzin szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego. Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności handlowców i menedżerów. Buduje autorskie programy szkoleniowe, a fundamentem jej pracy są treningi mentalne w biznesie. Uczy handlowców i menedżerów jak wytrwale dążyć do osiągania celów, łatwiej radzić sobie z wyzwaniami, trudnymi sytuacjami oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami.
Co obejmuje bilet na wydarzenie?
- Udział w kameralnym wydarzeniu (grupy szkoleniowe max. 15 osobowe)
- Łącznie 8h aktywnego treningu szkoleniowego (1 dzień)
- Certyfikat ukończenia szkolenia wraz z wyszczególnieniem zdobytej wiedzy
- Komplet materiałów szkoleniowych
- Poczęstunek i przerwy kawowe oraz obiad z deserem w każdy dzień szkoleniowy w ramach biletu
- Warsztaty realizujemy w salach szkoleniowych i obiektach konferencyjnych o wysokim standardzie
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Zdobędziesz kompetencje radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem, podczas bezpośredniej obsługi klienta, jak i przez telefon pracowników
- Otrzymasz konkretne narzędzia i poznasz techniki, które umożliwią Ci podniesienie jakości i profesjonalizmu w obsłudze klientów,
- Warsztat wspomoże rozwój Twoich zachowań asertywnych wobec Klientów
Reż. Agnieszka Jakimiak
Sprzedawca Życzeń - Adam Ferency w monodramie Jacka Cygana
Brzeziński, Koterski, Żukowski, Borowski, Wieszczek reż. M. Kowalewski
Cezary Jurkiewicz - Utopia / Stand-up / Wrocław / 09.03.2025 / godz. 18:00
"Przemiana" reż. Michał Kmiecik
"Przemiana" reż. Michał Kmiecik
Harry Potter - Koncert Muzyki Filmowej
Dzień Kobiet 2025
W programie ''Chcę cię poznać"
Wodecki Wellcome To Goście specjalni Alicja Majewska i Włodzimierz Korcz
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!