Witalni: Szkolenie - Obsługa Trudnego Klienta (1 dzień) - Katarzyna Ujek
16 listopada 2020 o godz. 09:30
Wrocław
- woj. DolnośląskieSala szkoleniowa WITALNI, ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 165
Serdecznie zapraszamy do udziału w całodniowych warsztatach z zakresu rozwoju kompetencji obsługi trudnego klienta. Na szkoleniu uzyskasz odpowiedź m.in. na poniższe pytania:
Dlaczego trudny klient może powodować stres?
Jak zachować się w nieprzyjemnych i stresujących sytuacjach?
Jak skutecznie zarządzać emocjami?
Szczegółowy harmonogram wydarzenia: 16-11-2020
09:30 | 10:30 | JAKOŚĆ I STANDARDY W OBSŁUDZE KLIENTA
10:30 | 12:30 | PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM - DLACZEGO WARTO O DOBRE RELACJE Z KLIENTEM DUŻO WCZEŚNIEJ NIŻ DOPIERO W SYTUACJI KRYZYSOWEJ?
12:30 | 12:40 | PRZERWA KAWOWA
12:40 | 13:40 | ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM
13:40 | 14:40 | TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
14:40 | 15:10 | PRZERWA LUNCHOWA
15:10 | 16:10 | ODPORNOŚĆ NA STRES I DYSTANS EMOCJONALNY W OBSŁUDZE KLIENTA
16:10 | 16:20 | PRZERWA KAWOWA
16:20 | 17:30 | ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI PROBLEMOWYCH I TECHNIKI REAKCJI NA ZASTRZEŻENIA
Trener prowadzący:
Katarzyna Ujek
Trener Mentalny Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej. Posiada 8-letnią praktykę w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych, wiedzę i doświadczenie w obszarze sprzedaży i zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach sprzedażowych i menedżerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. W trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki sprzedażowe, oparte o własne, praktyczne doświadczenia. Zrealizowała ponad 1700 godzin szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego. Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności handlowców i menedżerów. Buduje autorskie programy szkoleniowe, a fundamentem jej pracy są treningi mentalne w biznesie. Uczy handlowców i menedżerów jak wytrwale dążyć do osiągania celów, łatwiej radzić sobie z wyzwaniami, trudnymi sytuacjami oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami.
Co obejmuje bilet na wydarzenie? - Udział w kameralnym wydarzeniu (grupy szkoleniowe max. 15 osobowe) - Łącznie 8h aktywnego treningu szkoleniowego (1 dzień) - Certyfikat ukończenia szkolenia wraz z wyszczególnieniem zdobytej wiedzy - Komplet materiałów szkoleniowych - Poczęstunek i przerwy kawowe oraz obiad z deserem w każdy dzień szkoleniowy w ramach biletu - Warsztaty realizujemy w salach szkoleniowych i obiektach konferencyjnych o wysokim standardzie
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu? - Zdobędziesz kompetencje radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem, podczas bezpośredniej obsługi klienta, jak i przez telefon pracowników - Otrzymasz konkretne narzędzia i poznasz techniki, które umożliwią Ci podniesienie jakości i profesjonalizmu w obsłudze klientów, - Warsztat wspomoże rozwój Twoich zachowań asertywnych wobec Klientów
w programie: Sodoma i Gomora
Kinga Preis, Katarzyna Żak, Katarzyna Kwiatkowska, Justyna Ducka, Kuba Gąsowski
Koncert Małe TGD - Dzień Dziecka przez cały rok
Duet solistów z Opera da Camera di Roma
"Przemiana" reż. Michał Kmiecik
Słuchowisko najbardziej pikantnych erotyków polskich od renesansu do współczesności z ognistym Show
POMOC DOMOWA - spektakl komediowy
Gregorian Grace - prawdziwa uczta dla duszy!
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!