Witalni: Szkolenie - Sprzedaż Usług Hotelowych (1 dzień) - Leszek Sergiel
14 grudnia 2020 o godz. 09:30
Wrocław
- woj. DolnośląskieSala szkoleniowa WITALNI, ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 165
Serdecznie zapraszamy do udziału w całodniowych warsztatach z zakresu rozwoju kompetencji sprzedaży usług hotelowych i obsługi gościa hotelowego. Na szkoleniu uzyskasz odpowiedź m.in. na poniższe pytania:
Jak wpływać na zainteresowanie gości ofertą hotelu?
Jak planować sprzedaż, aby zwiększyć obłożenie hotelu?
Jak skutecznie promować hotel na rynku?
Szczegółowy harmonogram wydarzenia: 14-12-2020
09:30 | 10:30 | JAK DZIAŁAĆ I PROMOWAĆ OBIEKT NA RYNKU?
10:30 | 12:30 | NA CO ZWRACAĆ UWAGĘ BUDUJĄC PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ
12:30 | 12:40 | PRZERWA KAWOWA
12:40 | 13:40 | JAK PLANOWAĆ DZIAŁANIA HANDLOWE, ABY OPTYMALIZOWAĆ KOSZTY SPRZEDAŻY?
13:40 | 14:40 | JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTAMI, TAK ABY STAWALI SIĘ NASZYMI GOŚĆMI?
14:40 | 15:10 | PRZERWA LUNCHOWA
15:10 | 16:10 | JAK W KONTAKTACH Z KLIENTEM POKAZAĆ NASZE ZAANGAŻOWANIE I PROFESJONALIZM?
16:10 | 16:20 | PRZERWA KAWOWA
16:20 | 17:30 | JAK BUDOWAĆ OFERTĘ, KTÓRA POMOŻE ZREALIZOWAĆ PLAN SPRZEDAŻOWY?
Trener prowadzący:
Leszek Sergiel
Trener biznesu
Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA. Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu., realizowaniem celów, treningiem silnej woli i zmiany nawyków, treningiem mentalnym.
Co obejmuje bilet na wydarzenie?
- Udział w kameralnym wydarzeniu (grupy szkoleniowe max. 15 osobowe)
- Łącznie 8h aktywnego treningu szkoleniowego (1 dzień)
- Certyfikat ukończenia szkolenia wraz z wyszczególnieniem zdobytej wiedzy
- Komplet materiałów szkoleniowych
- Poczęstunek i przerwy kawowe oraz obiad z deserem w każdy dzień szkoleniowy w ramach biletu
- Warsztaty realizujemy w salach szkoleniowych i obiektach konferencyjnych o wysokim standardzie
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Poznana wiedza pozwoli zoptymalizować koszty sprzedaży, promocji oraz działań handlowych;
- Podczas szkolenia omówione zostaną strategie oraz narzędzia budujące przewagę rynkową i wpływające na wzrost ocen hotelu w opinii gości;
- Uczestnicy poznają dobre praktyki i standardy w kontaktach z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi.
O krab! - komedia inspirowana wtopami
Duet solistów z Opera da Camera di Roma
Szalona farsa, w której humor rozwija się aż po ostatnią scenę!
Sztuka o pragnieniu wolności w reżyserii Piotra Łukaszczyka
"(nie) Wszystko Ci oddam"
Kameralne wydanie opery "La Traviata"
Co się stało z Bartkiem Walosem? stand-up comedy tour
POMOC DOMOWA - spektakl komediowy
Koncert największych polskich gwiazd rocka z klimatem PRL-u
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!