Witalni: Szkolenie - Profesjonalna Obsługa Klienta (2 dni) - Katarzyna Ujek
22 października 2020 o godz. 09:30
Wrocław
- woj. DolnośląskieSala szkoleniowa WITALNI, ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 165
Serdecznie zapraszamy do udziału w 2-dniowych warsztatach z zakresu rozwoju kompetencji profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu uzyskasz odpowiedź m.in. na poniższe pytania:
W jaki sposób budować dobre pierwsze wrażenie?
Jak wygląda profesjonalna obsługa klienta?
Na czym polega język korzyści i jak go stosować?
Szczegółowy harmonogram wydarzenia:
DZIEŃ I: 22-10-2020
09:30 | 12:00 | JAKA JEST ROLA ZMIAN W ŻYCIU ZAWODOWYM?
12:00 | 12:20 | PRZERWA KAWOWA
12:20 | 14:50 | JAK BUDOWAĆ DOBRE PIERWSZE WRAŻENIE W OBSŁUDZE KLIENTA?
14:50 | 15:20 | PRZERWA LUNCHOWA
15:20 | 17:30 | JAKIE SĄ KRYTERIA PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE, PUNKCIE HANDLOWYM?
DZIEŃ II: 23-10-2020
09:30 | 12:00 | KIEDY I JAK PROPONOWAĆ PRODUKTY? OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE
12:00 | 12:20 | PRZERWA KAWOWA
12:20 | 14:50 | JAK POSŁUGIWAĆ SIĘ JĘZYKIEM KORZYŚCI? JAKIE SĄ RÓŻNICE MIĘDZY CECHĄ, ZALETĄ, KORZYŚCIĄ?
14:50 | 15:20 | PRZERWA LUNCHOWA
15:20 | 17:30 | JAKIE ZNACZENIE MA UMIEJĘTNE ORAZ SPRAWNE ROZPOZNANIE TYPOLOGII KLIENTA W PROCESIE JEGO OBSŁUGI?
Trener prowadzący:
Katarzyna Ujek
Trener Mentalny
Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej. Posiada 8-letnią praktykę w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych, wiedzę i doświadczenie w obszarze sprzedaży i zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach sprzedażowych i menedżerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. W trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki sprzedażowe, oparte o własne, praktyczne doświadczenia. Zrealizowała ponad 1700 godzin szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego. Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności handlowców i menedżerów. Buduje autorskie programy szkoleniowe, a fundamentem jej pracy są treningi mentalne w biznesie. Uczy handlowców i menedżerów jak wytrwale dążyć do osiągania celów, łatwiej radzić sobie z wyzwaniami, trudnymi sytuacjami oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami.
Co obejmuje bilet na wydarzenie?
- Udział w kameralnym wydarzeniu (grupy szkoleniowe max. 15 osobowe)
- Łącznie 16h aktywnego treningu szkoleniowego (2 dni)
- Certyfikat ukończenia szkolenia wraz z wyszczególnieniem zdobytej wiedzy
- Komplet materiałów szkoleniowych
- Poczęstunek i przerwy kawowe oraz obiad z deserem w każdy dzień szkoleniowy w ramach biletu
- Warsztaty realizujemy w salach szkoleniowych i obiektach konferencyjnych o wysokim standardzie
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Zaczniesz łatwiej nawiązywać relacje i osobistą więź z klientem, tak by dzięki Twojemu zaangażowaniu częściej wracał do placówki firmy;
- Nabędziesz niezbędnych umiejętności do sprawniejszego wykonywania zadań i podnoszenia satysfakcji obsługiwanych klientów;
- Dzięki ćwiczeniom, które przejdziesz podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, lepiej utrwalisz i przyswoisz nowe umiejętności;
- Otrzymasz konkretne narzędzia i wskazówki, poprzez które podniesiesz poziom jakości i profesjonalizmu swoich umiejętności w obsłudze klienta.
Nouvelle Vague zagra we Wrocławiu!
Kameralne wydanie opery "La Traviata"
Cher's Hits Night w Starym Klasztorze!
Krótkie formy - komedia improwizowana
Narodowy Balet Gruzji "Sukhishvili"
Przezabawna farsa w gwiazdorskiej obsadzie! Hit 2023!
Koncert przy świecach: Koncert Świąteczny
Reż. Szymon Kaczmarek
Cellist Boseong Cho: Koncert muzyki filmowej
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!